دستگیری عاملان نزاع و درگیری در خرم‌آباد و اخبار کوتاه انتظامی لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - دستگیری عاملان نزاع و درگیری در خرم‌آباد و دلفان، توقیف ۲ دستگاه موتور سنگین قاچاق در خرم‌آباد و دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو در کوهدشت سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز چهارشنبه دهم آبان ماه است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس لرستان، فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: سه عامل اصلی نزاع دسته جمعی در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ نبی اله قاسمی بیان کرد: در پی اخبار رسیده از سوی مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از محله های شهر خرم آباد؛ بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس خرم آباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۵ خرم آباد با سرعت عمل بالا و رسیدن به موقع در محل ارتکاب جرم موفق به دستگیری سه عامل اصلی این درگیری شدند و آنها به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان را جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه متهمان انگیزه درگیری خود را اختلافات قبلی اعلام کرد و افزود: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و سرکشی را به افراد شرور و قانون شکن نخواهند داد و با این گونه افراد به شدت برخورد قانونی خواهد کرد.

توقیف ۲ دستگاه موتور سنگین قاچاق در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۲ دستگاه موتور سنگین قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد توقیف شد.

سردار یحیی الهی افزود: در پی کسب خبری مبنی برنگهداری دو دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق فاقد مدارک در منزل فردی با قصد سودجویی، موضوع سریع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان با رصد و اقدامات اطلاعاتی پس از مطمئن شدن از صحت موضوع با هماهنگی قضایی در یک عملیات متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل، ۲ دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق هوندا ۱۳۰۰ سی سی فاقد هرگونه مدارک و مجوز گمرکی کشف کردند.

سردار الهی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش موتور سیکلت های کشف شده قاچاق را ۲ میلیارد ریال عنوان کرد افزود: متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو در کوهدشت

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت گفت: ۲ سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو دستگیر و ۶ فقره سرقت در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ علی امانی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت محتویات خودرو در شهرستان کوهدشت، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۱ و ۱۲ شهرستان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی هویت ۲ متهم شدند که طی هماهنگی با مقام قضایی با انجام یک عملیات منسجم و غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت افزود: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۶ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف، که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان گفت: هفت عامل اصلی نزاع دسته جمعی در شهرستان دلفان دستگیر شدند.

سرهنگ نجف علی بارانی بیرانوند گفت: در پی اخبار رسیده از سوی مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از مناطق شهرستان دلفان؛ بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پاسگاه کاکاوند شرقی با سرعت عمل بالا و رسیدن به موقع در محل ارتکاب جرم موفق به دستگیری هفت عامل اصلی این درگیری شدند و آنها به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان را جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha