۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۹:۴۹
کد خبر: 85276995
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نبرد فوتبالی دریای بابل در بیم و امید هواداران

۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۹:۴۹
کد خبر: 85276995
نبرد فوتبالی دریای بابل در بیم و امید هواداران

ساری- ایرنا- تیم دریای کاسپین بابل به عنوان تنها نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال ایران، با کسب اولین پیروزی خود در فصل جاری از قعر جدول جدا و با صعود به پله های بالاتر امیدها را برای تماشاگران زنده کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال دریای کاسپین که در فصل جاری عملکرد ضعیفی از خود نشان داده بود و به قعر جدول لیگ دسته اول سقوط کرد. با درخشش در ۲ بازی پایانی خود با کسب چهار امتیاز توانست از قعر جدول فاصله گرفته و با جهش سه پله‌ای از رتبه ۱۸ به ۱۵ جدول صعود کند.

دریای کاسپین بابل که در ۲ بازی آخر خود در مقابل فجر سپاسی ۱ بر ۱ و شهرداری آستارا را ۲ بر صفر شکست داد، با کسب هفت امتیاز در رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر جای گرفت.

تیم دریای کاسپین بابل تاکنون در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال ایران در کنار ۲ بازی اخیر، هفت بازی دیگر هم انجام داده است که تنها توانست با کسب سه تساوی و چهار باخت با سه امتیاز در قعر جدول لیگ دسته اول قرار بگیرد و در هفته های گذشته بابلی ها سیاه ترین روزهای فوتبالی خود را تجربه کردند.

تیم دریای کاسپین بابل در فصل جاری یک بر صفر مقابل مس سونگن، یک بر صفر مقابل سایپای تهران، یک بر صفر مقابل خوشه طلایی ساوه و همچنین ۲ بر ۱ مقابل نفت مسجد سلیمان متحمل شکست شده است.

نماینده مازندران در لیگ دسته اول در فصل جاری در مقابل مس کرمان و داماش گیلان نتیجه ۱ بر ۱ و همچنین در مقابل نفت و گاز گچساران بدون گل به تساوی دست یافت و با هفت بازی و سه امتیاز در قعر جدول جای گرفته بود.

نبرد فوتبالی دریای بابل در بیم و امید هواداران

حمایت می خواهیم

ابراهیم محمودی سرپرست تیم دریای کاسپین بابل در گفتگو با خبرنگار ایرنا بیان داشت : در حال حاضر نماینده مازندران در لیگ دسته اول به حمایت مسوولان استانی و شهرستانی نیاز دارد، تا در نوار پیروزی‌ها قرار داشته باشد.

سرپرست تیم دریای کاسپین بابل با بیان این مطلب که تیم در روزهای خانه بدوشی به سر می برد و با شرایط سخت در سیمرغ بازی می‌کند افزود : حمایت معنوی از نماینده مازندران در لیگ دست اول برای ما بسیار ارزشمند خواهد بود.

محمودی ادامه داد: بخش خصوصی برای تیم داری باید دلگرمی داشته باشد، و حمایت مسوولان از این تیم یک ضرورت اساسی است.

محمودی که سابقه پنج سال سرپرستی تیم خونه به خانه مازندران را هم در کارنامه خود دارد بیان کرد: تیم خونه به خونه مازندران در ورزشگاه هفته تیر بابل در ۲۲ بازی خانگی هیچ شکستی را تجربه نکرد و تکمیل ورزشگاه هفته تیر بابل برای ما بسیار ارزشمند خواهد بود.

سرپرست تیم دریای کاسپین بابل ابراز امیدواری کرد نوار پیروزی‌های این تیم ادامه دار باشد چون که مردم بابل و طرفداران فوتبال شایسته بهترین‌ها هستند.

نبرد فوتبالی دریای بابل در بیم و امید هواداران

نو نواری ورزشگاه هفت تیر

مهدی بادیکناری رییس هیات فوتبال بابل بیان داشت : با حمایت دولت و نظارت مدیران ارشد شهرستانی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل به صورت حرفه‌ای در حال بازسازی است.

وی با بیان این مطلب که فرآیند بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر طبق برنامه زمانبندی در حال تکمیل است بیان داشت : نیمه دوم اسفند زمان مناسب کاشت چمن در ورزشگاه فوتبال است که این امر در هفت تیر بابل هم انجام خواهد شد.

بادیکناری ادامه داد :در شرایط فعلی تمرکز و آرامش مهمترین نیاز تیم دریای کاسپین بابل است که هواداران باید تلاش کنند این مهم تحقق یابد.

وی با بیان این مطلب که ظرفیت فوتبال شهرستان بابل بسیار بالا می باشد، افزود: علاقمندان به فوتبال در این شهر بسیار پیگیر نتایج نماینده فوتبال خود در لیگ دسته اول هستند و موفقیت این تیم آرزوی آنها می باشد.

بادیکناری بیان داشت: تقاضای ما از هواداران آن است که آرامش را به سکوهای ورزشگاه برگردانند که این کار زمینه ساز تمرکز بازیکنان تیم فوتبال را فراهم می کند.

نبرد فوتبالی دریای بابل در بیم و امید هواداران

سرمربی خوش یُمن

سیدعباسی سرمربی جدید تیم دریای کاسپین بابل، که توانست اولین برد نماینده مازندران در لیگ دسته اول را کسب کند با ۲ بازی ۴ امتیاز برای دریای کاسپین بابل کسب کرد و با هفت امتیاز این تیم را از قعر جدول از رتبه ۱۸ به جایگاه ۱۵ جدول رساند.

این مربی ۴۷ ساله، جانشین " یونس گرائیلی " سرمربی سابق تیم دریا کاسپین شد. سیدعباسی سابقه بازی در تیم های فجر سپاسی شیراز، استقلال تهران، نفت آبادان، سپاهان پرسپولیس، استیل‌آذین، ابومسلم، آلومینیوم هرمزگان، پیکان، پارسه تهران را درکارنامه ورزشی خود دارد.

این مربی جوان زاده شهر تهران، کارمربیگری را نیز از حدود هفت سال قبل با تیم دسته یکی پارسه تهران شروع کرد و پس از آن در تیم های استقلال جنوب، سردار بوکان در لیگ یک ادامه داد و به عنوان دست یار درتیم لیگ برتری شهر خودرو و یک مقطع کوتاه هم سرمربی این تیم شد.

تیم فوتبال دسته اولی دریای کاسپین بابل که به عنوان تنها نماینده مازندران در لیگ دسته اول کشور حضور دارد در نه بازی فصل جاری با هفت امتیاز در جایگاه ۱۵ جدول قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha