بند فسخ یک میلیارد یورویی ستاره برزیلی؛ وینی تا ۲۰۲۷ با رئال می‌ماند+ فیلم

تهران- ایرنا- مهاجم برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید قراردادش را با این تیم تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرد.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی رئال مادرید قراردادش را با کهکشانی‌ها تمدید کرد.

این مهاجم برزیلی که تا تابستان ۲۰۲۴ با رئال قرارداد داشت، پس از مذاکره با مسئولان تیم مادریدی، قراردادش را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرد. در قرارداد جدید وینیسیوس، بند آزادسازی یک میلیارد یورویی گنجانده شده است.

باشگاه رئال هم به صورت رسمی در بیانیه‌ای کوتاه که در تارنمای باشگاه منتشر شد، اعلام کرد: رئال مادرید و وینی جونیور برای تمدید قرارداد تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۷ به توافق رسیده‌اند.

بند فسخ یک میلیارد یورویی ستاره برزیلی؛ وینی تا ۲۰۲۷ با رئال می‌ماند+ فیلم

وینیسیوس نیز در ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی رئال پس از تمدید قرارداد با این تیم گفت: سلام به هواداران مادریدی، بسیار خوشحالم که قراردادم را تمدید کردم. این برای من یک رویا است. امیدوارم بتوانم سال‌های زیادی اینجا ادامه دهم و گل‌های زیادی بزنم و عناوین زیادی کسب کنم. از محبت شما بسیار سپاسگزارم.

وینیسیوس ۲۳ ساله پس از شروع بازی در فلامینگو، در ۱۸ سالگی به رئال پیوست و تاکنون ۲۳۵ بازی برای تیم اصلی انجام داده و ۶۳ گل به ثمر رسانده است. وینیسیوس دوبار با رئال قهرمان لالیگا شده است و همچنین در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۲ تک گل پیروزی‌بخش و قهرمانی رئال برابر لیورپول را به ثمر رساند.

در مراسم توپ طلای دوشنبه شب در پاریس، جایزه سوکراتس برای مقابله با نابرابری اجتماعی در برزیل و مبارزه مداوم علیه نژادپرستی، به به وینیسیوس اهدا شد. پس از شکست در ال‌کلاسیکو، گزارش‌هایی منتشر شد که برخی از هواداران بارسلونا به مهاجم رئال توهین نژادپرستانه کرده بودند.

بند فسخ یک میلیارد یورویی ستاره برزیلی؛ وینی تا ۲۰۲۷ با رئال می‌ماند+ فیلم

وینیسیوس پس از دریافت جایزه گفت: خسته‌کننده است که همیشه در مورد نژادپرستی صحبت کنیم، اما این یک مساله مهم است و من هر چند وقت یک‌بار در مورد آن صحبت خواهم کرد. اینکه مردم در ورزشگاه‌های مختلف به من توهین نژادی کنند، ناراحت کننده است. امیدوارم همه چیز تغییر کند، البته وضعیت در حال بهبود است. لالیگا، یوفا و فیفا می‌توانند کارهای بیشتری انجام دهند تا مطمئن شوند که نژادپرستان دیگر در میان ما حضور ندارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha