۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۰۵
کد خبر: 85276809
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتقاد عضو شورای بوشهر از رهاسازی فاضلاب به دریا 

بوشهر_ ایرنا_ رییس مرکز پژوهش های شواری اسلامی شهر بوشهر با انتقاد از رهاسازی فاضلاب به دریا و وضعیت نامناسب برخی پارک های محله ای خواستار توجه جدی شهرداری به این موارد شد.

شهناز پولادی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا در بوشهر اظهار کرد: با وجود جلسات مکرری که در این دو سال در کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر بوشهر پیرامون اتخاذ راهکارهای جهت جلوگیری ورود فاضلاب به دریا و شناگاههای شهر بوشهر برگزار شد اما هنوز شاهد روانه شدن پساب و فاضلاب به دریا هستیم.

وی افزود شهروندان ما در این آب به ظاهر سالم شنا و ماهی صیر می کنند که به دلیل آلودگی دریا با فاضلاب، سلامت آنها به خطر افتاده است.

رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: از شهرداری و دستگاه‌های متولی درخواست داریم این وضعیت نامناسب را تعیین تکلیف کنند ، در حالی که بخش اعظم شهر بوشهر به شبکه فاضلاب متصل است ما نباید شاهد وارد شدن فاضلاب به دریا باشیم.

پولادی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت نامناسب برخی پارک های محله ای گفت: در حالی که پارک های ساحلی در شرایط مطلوبی به سر می برند اما در بازدیدی از برخی پارک های محله ای ایرادات اساسی در زمینه سرویس های بهداشتی ، روشنایی و امنیت داشتند.

وی ادامه داد: از شهرداری و سازمان‌های زیر مجموعه که متولی این پارک ها هستند خواسته شده یک نظارت جدی برای رفع این مشکلات داشته باشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha