۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85276720
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس‌کل دادگستری بوشهر به ملاقات خانواده‌های زندانی رفت

بوشهر- ایرنا - رئیس کل دادگستری استان بوشهر به منظور بررسی مشکلات خانواده‌های نیازمند زندانی، با رفتن به منازل آنها از نزدیک با مشکلاتشان آشنا شد.

به گزارش ایرنا؛ رئیس کل دادگستری استان بوشهر روز چهارشنبه در نشست با خانواده‌های زندانیان نیازمند بوشهری اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس قوه قضاییه بر حمایت از زندانیان و خانواده آنها، دیدارهایی به صورت هفتگی در دستور کار دستگاه قضایی استان بوشهر قرار گرفته است.

وی افزود: بر این اساس هر هفته با تعدادی از این خانواده ها دیدار و وضعیت آنها مورد بررسی و حمایت قرار می گیرد تا بتوانیم با شناسایی مشکلات آنها، در حد سعی و توان اقدام به رفع آن کنیم.

« مهدی مهرانگیز» ادامه داد: به کلیه حوزه هایی قضایی تاکید شده پرونده زندانیان این خانواده ها را به صورت ویژه مورد بررسی قرار دهند و از بیشترین ارفاقات قانونی استفاده کنند زیرا برخی از این زندانیان سرپرست خانواده هستند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: البته علاوه بر حمایت و تحت پوشش قراردادن این خانواده های نیازمند و ارائه کمک های معیشتی، می بایست با اتخاذ راهکارهای مناسب و با آموزش های لازم و توانمند سازی و اصلاح فرد زندانی، تلاش شود تا زندانی بعد از آزادی بتواند در جامعه جهت پوشش خانواده خود فعالیت سالم داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha