علی‌رام نورایی: «محرمانه» نمایش تلاش‌های نادیده در حوزه امنیت اجتماعی است

تهران- ایرنا- بازیگر سریال «محرمانه» گفت: مجموعه‌های امنیتی پلیسی مانند «محرمانه» به‌راحتی می‌تواند بیانگر گوشه‌ای از زحمات کسانی باشند که برای برقراری آسایش و آرامش در جامعه تلاش می‌کنند که شاید باور چنین تلاش‌هایی برای خیلی‌ها سخت باشد.

علی‌رام نورایی بازیگر نقش کاظم در مجموعه تلویزیونی محرمانه به کارگردانی محمود معظمی که این روزها از شبکه سوم سیما در حال پخش است، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به عنوان یک شهروند، از خیلی از اتفاق‌ها و مسائل امنیتی که در حوزه امنیت اجتماعی رقم می‌خورد مطلع نمی‌شویم؛ بخشی از این اتفاق‌ها و زحمات کسانی که برای برقراری آرامش در جامعه تلاش می‌کنند در سریال‌های تلویزیونی امنیتی به تصویر کشیده می‌شود و آنچه می‌بینیم تمامی این تلاش‌ها هم نیست.

وی افزود: می‌دانیم که سال‌های سال است به نوعی در جنگ سرد با تمام دنیا هستیم و این‌گونه نیست که راحت نشسته و رها کرده باشند. بلکه دست از تلاش برنداشته و اتفاقاتی را در جامعه برای به هم زدن آرامش رقم می‌زنند.

علی‌رام نورایی: «محرمانه» نمایش تلاش‌های نادیده در حوزه امنیت اجتماعی است

بازیگر سریال تمام رخ که در این مجموعه تلاش دانشمندان کشور در مبارزه با بیماری کرونا و تحقق دستاوردهای پزشکی در این چارچوب به تصویر کشیده شد، اظهار داشت: ما متوجه خیلی از اتفاق‌ها در حوزه امنیتی نمی‌شویم و یا بعضا برخی از اتفاق‌های منفی که در کشور رخ می‌دهد و در سطح دنیا هم وایرال می شود اطلاع‌رسانی درستی از آنها صورت نمی‌گیرد.

نورایی افزود: لذا سریال‌های امنیتی که برای به تصویر کشیدن چنین اتفاق‌ها و نشان دادن تلاش‌های کسانی که برای ایجاد امنیت و آسایش در کشور از خودگذشتگی می کنند، ساخته می‌شود کارهای ارزشمندی است که به جامعه آگاهی می دهد.

علی‌رام نورایی: «محرمانه» نمایش تلاش‌های نادیده در حوزه امنیت اجتماعی است

وی با اشاره به داستان محرمانه گفت: نظیر این اتفاق‌ها، آن چیزی است که برای دانشمندان عرصه پزشکی و داروسازی ما افتاد و سریال محرمانه در پاسداشت تلاش این دانشمندان ادای دین کرد.

بازیگر محرمانه گفت: این سریال ادای دینی است برای کسانی که در خط مقدم سلامت جامعه مبارزه می‌کردند.

مجموعه تلویزیونی سریال ۲۴ قسمتی محرمانه در ژانر جنایی ـ علمی از جمعه ۳۱ شهریور هرشب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما در حال پخش است. محرمانه به تهیه‌کنندگی سید رامین موسوی، کارگردانی محمود معظمی و نویسندگی مهدی حمزه در بستر داستانی، روایتی واقعی است از پیشرفت‌های علمی دانشمندان کشورمان در حوزه پزشکی که توطئه مغرضانه دشمن را در بر دارد تا با ایجاد اختلال، مانع از دست‌یابی ایران به موفقیتی بزرگ شوند.

در سریال محرمانه بازیگران زیادی به ایفای نقش می پردازند. بازیگرانی همچون لاله اسکندری، علیرام نورایی، نسیم ادبی، فاطمه گودرزی، مجید مظفری، ایرج نوذری، رحیم نوروزی، رضا توکلی، رویا میرعلمی، کمند امیرسلیمانی و... همچنین جمعی از بازیگران ترکیه، هلند و آفریقایی ایفای نقش می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha