۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85276412
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدال آور بازی‌های پارا آسیایی: قهرمانان واقعی شهدای غزه هستند

زنجان - ایرنا - مدال آور زنجانی بازی‌های پارا آسیایی گفت: عضو کوچکی از خانواده درمان هستم و مدالم را به همکاران و بیماران به ویژه پزشکانی که در بیمارستان غزه در حین انجام وظیفه به شهادت رسیدند تقدیم می‌کنم چون اعتقاد دارم قهرمانان واقعی شهدای غزه هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رویا سلطانی دارنده مدال برنز قایقرانی در بازی‌های پارا آسیایی هانگژو روز سه شنبه در آیین استقبال از قهرمانان اعزامی به این مسابقات، افزود: موجب افتخار است که توانستم پرچم ایران را در این رقابت های سنگین و حساس به اهتزاز درآورم که این مهم با حمایت های مسوولان استانی و کشوری محقق شد.

وی اضافه کرد: مدالم را به روح شهدای بیمارستان غزه تقدیم کردم چون قهرمانان واقعی پزشکان غزه هستند که در حین ماموریت به شهادت رسیدند.

این ورزشکار خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانم همچنان در رقابت های دیگر برای کشورمان افتخارآفرینی کنم.

محسن بیگدلی دیگر ورزشکار زنجانی که مدال برنز مسابقات بسکتبال با ویلچر را در بازی های پاراآسیایی کسب کرده است، در این مراسم،‌ گفت: به دنبال کسب مدال خوش رنگتر در این رقابت ها بودم که متاسفانه نشد و امیدواریم در مسابقات بعدی جبران کنم.

سهم ورزشکاران اعزامی استان به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۳ هانگژوی چین ۲ مدال ارزشمند برنز بود.

در این دوره از مسابقات "محسن بیگدلی" ورزشکار زنجانی یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران بود که مدال برنز بر گردن آویخت همچنین "رویا سلطانی" دیگر ورزشکار زنجانی در رشته پارا قایقرانی مدال برنز را کسب کرد.

کسب سهمیه پارا المپیک رشته پاراتیراندازی توسط "رقیه شجاعی" در مسابقات پاراآسیایی هانگژو چین از دیگر افتخارات ورزشکاران زنجانی در این رقابت ها بود.

در مجموع ۹ بازیکن و مربی از استان زنجان در قالب تیم ملی به بازی‌های پارا آسیایی ۲۰۲۳ هانگژوی چین اعزام شده بودند که ۲ نفر به عنوان داور و مربی و مابقی نیز ورزشکار بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha