۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85276377
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاریخ سازی ورزشکاران پاراآسیایی فراموش نمی‌شود

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: بزرگترین هدیه ورزشکاران حاضر در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژوی چین این بود که پرچم ایران را به دفعات بالا برده و تاریخ سازی کردند و مهمتر اینکه ایران پس از سال‌ها در این رقابت‌ها در جایگاه دوم ایستاد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد بازرگان روز سه‌شنبه در آیین استقبال از افتخار آفرینان چهارمین دوره مسابقات پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژوی چین افزود: ورزشکاران زنجانی نیز به سهم خود در مسابقات پارآسیایی چین افتخارآفرینی کردند.

وی اضافه کرد: حضور این ورزشکاران به دلیل داشتن مشکلات جسمی، با سختی و مشقت های زیادی همراه بود.

این مسوول ادامه داد: ۲۱۰ ورزشکار ایرانی در مسابقات پاراآسیایی حضور داشتند که سهم ورزشکاران اعزامی استان کسب ۲ مدال ارزشمند برنز بود.

بازرگان اظهار داشت: در این دوره از مسابقات محسن بیگدلی، ورزشکار زنجانی یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران بود که مدال برنز بر گردن آویخت.

وی اضافه کرد: همچنین رویا سلطانی، دیگر ورزشکار زنجانی در رشته پارا قایقرانی مدال برنز کسب کرد.

این مسوول ادامه داد: کسب سهمیه پارالمپیک رشته پاراتیراندازی توسط "رقیه شجاعی" در مسابقات پاراآسیایی هانگژو چین از دیگر افتخارات ورزشکاران زنجانی در این رقابت ها بود.

وی با بیان اینکه در مجموع ۹ بازیکن و مربی از استان زنجان در قالب تیم ملی به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۳ هانگژوی چین اعزام شده بودند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲ نفر به عنوان داور و مربی و مابقی نیز ورزشکار بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha