۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85276376
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هیات‌های ورزشی برتر استان اردبیل معرفی شدند

۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸
کد خبر: 85276376
هیات‌های ورزشی برتر استان اردبیل معرفی شدند

اردبیل - ایرنا - ۶ هیات برتر سال ۱۴۰۱ استان اردبیل با اعلام رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل روز سه‌شنبه گفت: هیات‌های ورزشی استان از طریق ۴۱ شاخص کلی در قالب سه محور (توسعه ورزش قهرمانی ۱۴ شاخص ، توسعه و تعمیم رشته ورزشی ۱۷ شاخص و توسعه مدیریت و پشتیبانی ۱۰ شاخص) مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته‌اند.

مجتبی حقی مقدم افزود: با ارزیابی عملکرد هیات‌ها در سال ۱۴۰۱ ، هیات ناشنوایان با امتیاز ۷۳۵ در جایگاه اول ، هیات ووشو با ۵۸۰ امتیاز در جایگاه دوم و هیات شمشیربازی استان با کسب ۵۶۸ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

وی افزود: هیات‌های ژیمناستیک با کسب امتیاز ۵۶۵ ، هیات وزنه‌برداری با امتیاز ۵۶۰ و هیات دو ومیدانی هم با کسب امتیاز ۵۵۸ در جایگاه چهارم تا ششم قرار گرفتند.

شهر اردبیل حدود ۵۳۰ هزار نفر جمعیت دارد و ۵۳ هیات ورزشی در رشته‌های مختلف در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

بیش از ۳۶ هزار ورزشکار در شهرستان اردبیل سازماندهی شده و بیمه ورزشی دارند که از این تعداد بیش از ۲۴ هزار نفر آقا و بیش از ۱۱ هزار نفر خانم هستند.

در این شهرستان هفت هزار و ۷۰۹ ورزشکار در رشته ورزشی فوتبال، سه هزار و ۸۴۶ ورزشکار در رشته ورزشی بدنسازی، سه هزار و ۶۱۱ ورزشکار در رشته ورزشی تکواندو و سه هزار و ۱۶۱ ورزشکار در رشته ورزشی ژیمناستیک سازماندهی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha