۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85276281
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح مدارس نوساز در پاکدشت با حضور وزیر آموزش و پرورش

پاکدشت- ایرنا -فرماندار پاکدشت از افتتاح هشت مدرسه نوساز در این شهرستان با حضور وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش ایرنا، محسن اردستانی اظهار کرد: با همت خیران، سازمان برکت و سازمان نوسازی مدارس هشت مدرسه جدید در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

در آستانه روز دانش آموز آیین افتتاح همزمان ۸ مدرسه در شهرستان پاکدشت با حضور رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش و مسئولان شهرستانی و استانی در آموزشگاه شهید علی لندی پاکدشت برگزار شد.

افتتاح مدارس نوساز در پاکدشت با حضور وزیر آموزش و پرورش

وی در همین رابطه بیان داشت: با افتتاح این هشت مدرسه، ۷۸ کلاس به سرانه آموزشی شهرستان پاکدشت اضافه شده و با توجه به استفاده برخی مدارس در دو نوبت صبح و عصر، بالغ بر ۳۰۰۰ دانش‌آموز از این مدارس استفاده می‌کنند.

فرماندار پاکدشت با اشاره به اهمیت افزایش توسعه سرانه آموزشی، مطرح کرد: چهار مدرسه در روستاهای علی‌آباد و عباس‌آباد، یک مدرسه در روستای حصار مهتر و همچنین سه مدرسه در شهر پاکدشت و شهرک مدائن با هدف استفاده دانش‌آموزان به بهره‌برداری می‌رسند.

اردستانی ادامه داد: از این تعداد، پنج مدرسه توسط خیران، دو مدرسه توسط بنیاد برکت و یک انبوه‌ساز و همچنین یک مدرسه توسط کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان ایران ساخته و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

وی درباره نقش سازمان نوسازی مدارس، عنوان کرد: بخشی از مدارس خیرساز توسط خیران ساخته و جهت تکمیل ساخت و تجهیز، ساختمان مربوطه در اختیار سازمان نوسازی مدارس قرار گرفته و پس از تکمیل احداث و تجهیز امکانات مدارس توسط آموزش و پرورش به بهره‌برداری می‌رسد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha