قاچاقچی سوخت در تبریز ۱.۵ میلیارد ریال جریمه شد

تبریز - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: متهم پرونده قاچاق سوخت در تبریز به پرداخت یک میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

«صمد حضرتی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پرونده قاچاق سوخت توسط شرکت ملی پخش فرآورده های سوختی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده بود.

وی با بیان اینکه به این پرونده در وقت تعیین شده در شعبه ششم تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی شد، اظهار کرد: متهم با استفاده از کارت سوخت خودروهای سواری سهمیه آن ها را در گالن بارگیری و با اتوبوس اقدام به قاچاق می کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: شعبه پس از دریافت دفاعیات متهم به دلیل خارج از ضابطه بودن نحوه سوختگیری و حمل آن با اتوبوس به خارج از کشور، اتهام قاچاق را محرز اعلام و متهم را به پرداخت مبلغ مذکور و مسدود کردن کارت های سوخت مورد استفاده برای این کار محکوم کرد.

قاچاقچی نوشیدنی های انرژی زا در جلفا ۱.۷ میلیارد ریال جریمه شد

حضرتی، با اشاره به پرونده قاچاق نوشیدنی های انرژی زا در جلفا، ادامه داد: بر اساس گزارش نیروی انتظامی این شهرستان، متهم این پرونده اقدام به قاچاق ۸۹۸ بطری نوشیدنی انرژی زا به ارزش ۴۳۱ میلیون ریال کرده بود.

وی با اشاره به اینکه به این پرونده در وقت تعیین شده در شعبه تعزیرات حکومتی جلفا رسیدگی شد، اظهار کرد: شعبه پس از دریافت دفاعیات متهم به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز اعلام و متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

جریمه یک میلیارد و ۶۸۵ میلیون ریالی قاچاقچی لباس در مرند

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی، همچنین با اشاره به پرونده قاچاق لباس در مرند، گفت: این پرونده به ارزش ۸۴۲ میلیون ریال از سوی نیروی انتظامی مرند به اداره تعزیرات حکومتی ارسال و در وقت تعیین شده در شعبه تعزیرات حکومتی این شهرستان رسیدگی شد.
حضرتی افزود: شعبه پس از دریافت دفاعیات متهم به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و ۶۸۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، در نیمه نخست سال جاری به دنبال رسیدگی به یک هزار و ۹۲۰ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز در آذربایجان شرقی، قاچاقچیان به پرداخت بیش از ۲ هزار و ۲۸۰ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha