۱۳ آبان صدای اعتراض دانش‌آموزان علیه استکبار است

ساوه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه ساوه گفت: ۱۳ آبان یکی از بهترین روزها برای رساندن اعتراض دانش آموزان علیه سیاست ها و اقدامات استکبار و صهیونیست است.

به گزارش ایرنا، «مهدی الیاسی» روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان ساوه اظهار کرد: سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به فرمان امام راحل بر مبنای مبارزه با رژیم استکباری و صهیونیستی شکل گرفته است.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر نیز همانند اوایل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می تواند مبنای اعتراض دانش آموزان و دانشجویان آزادیخواه ایران و جهان علیه سیاست های ددمنشانه استکبار و صهیونیست باشد.

فرماندار ساوه با اشاره به اینکه باید به جوانان و آینده سازان به عنوان سرمایه های آینده نظام جمهوری اسلامی نگاه کنیم گفتت: این نسل به شرط اعتماد و ایجاد فرصت به آنان می تواند آینده روشنی برای کشور فراهم کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه هم در این جلسه گفت: نوجوانان و دانش اموزان در این دوره ثابت کرده اند که از نسل اول انقلاب عقب نمانده اند و در عرصه های مختلف با توجه به شرایط حال حاضر جامعه و هجمه های دشمنان در فضای مجازی از آنان نیز ددر صف های مقابله با دشمنان جلوتر نیز هستند.

سرهنگ پاسدار «علیرضا مهدی» این نسل در درهجمه های فضای مجازی که دشمنان به شدت بر علیه افکار و اندیشه های انان اقداماتی را انجام می دهد توانسته اند خودشان را حفظ کنند و به شکل ویژه ای درخشیده اند.

وی یادآور شد: در بحث استکبار ستیزی آنچه که باید و شاید نتوانسته ایم با این نسل ارتباط بگیریم و دشمنان در فضای مجازی اقدامات بیشتری از ما انجام داده است و می طلبد همه دستگاه ها بخش بصیرت بخشی را پیگیری کنند.

وی گفت: در بحث استکبار ستیزی همین که بتوانیم تعریف اسکبار و اینکه چه کسی است را به آنان منتقل کنیم توانسته ایم فرهنگ مقابله با این رژیم و قدرت ها را به خوبی به جوانان ارایه کنیم.

۱۳ آبان صدای اعتراض دانش‌آموزان علیه استکبار است

تجمع یوم الله ۱۳ آبان سالروز مبارزه با استکبار در ساوه روز شنبه همزمان با سراسر کشور در مصلی امام (ع) این شهرستان برگزار می شود.

روز ۱۳ آبان که در تقویم کشورمان به عنوان روز مبارزه با استکبار نامگذاری شده، یادآور سه واقعه مهم یعنی تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳، کشتار جمعی از دانش آموزان در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی در همان روز است.

این سه رخداد در سه دوره مختلف قبل، حین و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در ۱۳ آبان بروز کرد، اما ماهیت مشابه و ضد استکباری داشت و در امتداد هم قراد داشت، به همین جهت در تاریخ کشورمان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار ثبت و ماندگار شد.

از برگزاری اولین مراسم ۱۳ آبان تاکنون بیش از ۴ دهه می گذرد و در طول این مدت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، نه تنها تغییر در رفتارهای بین المللی و استیلاجویانه خود نداده است بلکه با ایجاد ناامنی و فشار در گوشه کنار جهان و اعمال تحریم های ظالمانه، موج اعتراض و تنفر جهانی بوِیژه ملت ایران را نسبت به سیاستهای استکباری کاخ سفید تشدید کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha