مازندران دومین استان پرتردد کشور شد 

ساری- ایرنا- رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: مازندران با بیش از ۴۲۳ میلیون تردد در رتبه دومین استان پرتردد کشور قرار گرفته است.  

به گزارش ایرنا از روابط عمومی راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران، محسن هاشمی روز دوشنبه افزود: برابر آمار به دست آمده از ابتدای امسال تا پایان مهر بیش از ۴۲۳ میلیون تردد ازانواع وسایل نقلیه در محورهای مازندران به ثبت رسید که رتبه دوم استان پرتردد کشور قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بررسی تردد ساعتی وسایل نقلیه طی مهر ماه امسال در استان مازندران، نشان می‌دهد پرترددترین ساعت روز به طور معمول بین ساعت ۱۶ تا ۱۸ اتفاق می‌افتد و ساعت ۱۶ تا ۱۸ میانگین تردد ساعتی حدود ۱۱۸ هزار وسیله نقلیه دارای فراوانی بیشتری دربین ساعات پرتردد در آن ماه بوده است.

هاشمی ادامه داد: با توجه به اینکه میانگین تردد ساعتی طی این مدت حدود ۱۱۸ هزار تردد بوده، بنابرین در ساعت اوج میزان تردد در حدود ۵۲ درصد بیشتر از میانگین تردد ساعتی در مدت مذکور بوده است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در این مدت میزان تردد وسایل نقلیه سنگین در این استان بیش از ۲۷ میلیون و ۹۰۱ هزار تردد بوده که این عدد نشان دهنده سهمی بیش از ۶ درصد وسایل نقلیه سنگین از تردد کل وسایل نقلیه بوده و در همین مدت زمانی از مبادی و مقاصد ورودی و خروجی استان بیش از ۳۶ میلیون و ۹۶۹ هزار تردد انجام شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال، در حدود چهار درصد کاهش داشته است.

مازندران دومین استان پرتردد کشور شد 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha