۹ آبان ۱۴۰۲، ۹:۳۵
کد خبرنگار: 923
کد خبر: 85275099
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ژاله درستکار: «رستگاری» جایگاه ویژه‌ای میان مردم پیدا خواهد کرد

تهران- ایرنا- بازیگر سریال در حال تولید «رستگاری» گفت: با توجه به پخش این سریال در ماه مبارک رمضان و تجربه‌ای که از آثار مسعود ده‌نمکی و همکاری با او دارم، مطمئنم این مجموعه جایگاه ویژه‌ای میان مردم پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، ژاله درستکار فعالیت حرفه‌ای خود را از اواسط دهه ۸۰ آغاز و در فیلم‌های سینمایی ساکن طبقه وسط (شهاب حسینی ۱۳۹۳)، رسوایی (مسعود ده‌نمکی ۱۳۹۵)، هایلایت (اصغر نعیمی ۱۳۹۶)، مادری (۱۳۹۷- علیرضا پیربند) و مجموعه‌های تلویزیونی مانند شب شیشه‌ای (مسعود رشیدی ۱۳۹۲)، خروس (سعید آقاخانی ۱۳۹۲) و معراجی‌ها (مسعود ده‌نمکی ۱۳۹۳)، کیمیا (جواد افشار ۱۳۹۴) و آزادی مشروط (مسعود ده‌نمکی ۱۴۰۱) ایفای نقش کرده است و این روزها هم مشغول بازی در سریال رستگاری به کارگردانی مسعود ده‌نمکی است.

او در سال ۱۴۰۰ موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره آمریکای جنوبی برای فیلم مادری به کارگردانی علیرضا پیربند شد.

ژاله درستکار: «رستگاری» جایگاه ویژه‌ای میان مردم پیدا خواهد کرد
محمود پاک نیت در سریال رستگاری

«رستگاری» میهمان افطاری خانواده‌های ایرانی

درستکار در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا اظهار داشت: در سریال «رستگاری» نقش همسر مرد کارخانه‌داری را بازی می‌کنم که تمام تلاش خود را می‌کند به سهم بیشتری از کارخانه پدری دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه سریال‌هایی که در ماه مبارک رمضان پخش می‌شود بیشترین مخاطب را دارد، گفت: از سال‌ها قبل مردم پس از افطار پای تلویزیون می‌نشینند و سریال‌های تلویزیونی را تماشا کنند. با شناختی که از کارگردانی آقای ده‌نمکی دارم و همچنین سابقه همکاری که با او داشتم مطمئنم «رستگاری» که قرار است ماه مبارک رمضان پخش شود و میهمان افطاری مردم باشیم جایگاه ویژه ای در میان مخاطبان پیدا می کند.

ژاله درستکار: «رستگاری» جایگاه ویژه‌ای میان مردم پیدا خواهد کرد
ژاله درستکار در سریال آزادی مشروط

بازی در نقش شهید مدافع سلامت را دوست داشتم

درستکار به بازی در سریال آزادی مشروط اشاره کرد و گفت: یکی از بهترین سریال هایی که آقای ده‌نمکی ساخت «آزادی مشروط» بود. سریالی که به ماجرای شیوع ویروس کرونا به ایران می پرداخت و زحمات کادر درمان را در زمان فراگیری این ویروس به تصویر کشید.

وی افزود: در «آزادی مشروط» نقش پرستار (هانا مدبر) را بازی می‌کردم، پرستاری که نماد صبوری، از جان‌گذشتگی و قهرمانی بود. سرانجام هم به عنوان قهرمان داستان برای نجات جان هم‌نوعان شهید مدافع سلامت شد.

بازیگر سریال «رستگاری» گفت: زمانی‌ که سریال «آزادی مشروط» پخش شد بازخوردهای خوبی از مردم به خصوص کادر درمان داشتم. خوشحال هستم که توانستیم در قالب یک سریال بخش کوچکی از زحمات کادر درمان در دوران کرونا را به تصویر بکشیم و با آنها همراهی کنیم.

ژاله درستکار: «رستگاری» جایگاه ویژه‌ای میان مردم پیدا خواهد کرد
فیلم مادری - ژاله درستکار برنده جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره آمریکای جنوبی

بانوان ایرانی در هر عرصه‌ای از جان و دل مایه می‌گذارند

درستکار درباره انتخاب به عنوان بهترین بازیگر زن جشنواره آمریکای جنوبی گفت: فیلم «مادری» بخشی از زندگی مادر جوان را به تصویر می‌کشد، وقتی در این جشنواره به عنوان بهترین بازیگر زن انتخاب شدم درجایگاه یک بانوی ایرانی و بازیگری که توانسته به درستی نقش مادر ایرانی را بازی کند افتخار کردم. به عقیده من بانوان ایرانی در هر عرصه ای که باشند به خصوص عرصه مقدس مادری از جان و دل مایه می‌گذارند.

ژاله درستکار: «رستگاری» جایگاه ویژه‌ای میان مردم پیدا خواهد کرد
مسعود ده‌نمکی کارگردان سریال رستگاری

به گزارش ایرنا، مجموعه تلویزیونی «رستگاری» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی طی ماه‌های گذشته و پس از پیش‌تولید سنگین و طولانی در بیمارستانی در تهران کلید خورد. این سریال در مرکز سیمافیلم و در ۳۰ قسمت تهیه و در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود.

رضا توکلی، پویا امینی، شیوا خسرومهر، نیما شاهرخ شاهی دیگر بازیگرانی هستند که در سریال «رستگاری» ایفای نقش می کنند.‌

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha