بیش از یک هزار میلیارد  ریال تسهیلات برای  تعاونی‌های استان اصفهان تصویب  شد
عکس تزئینی است

اصفهان-ایرنا- مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: پرداخت یک هزار و ۴۹۵ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در سال جاری برای سرمایه در گردش و ثابت ۳۹ تعاونی استان تصویب شد.

به گزارش ایرنا روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان روز دوشنبه به نقل از میثم مداحی افزود: مبلغ یاد شده از محل تفاهم‌نامه اعتباری با بانک توسعه تعاون تصویب شده است که با همکاری مستمر مدیر امور شعب این بانک در حال پرداخت است.

وی ادامه داد: این تسهیلات تاکنون به ۱۹ طرح در حوزه‌ تولید محصولات فولادی، معدنی، محصولات پلیمری، ماشین آلات صنعتی، قند و خوراکی، انرژی‌های پاک، آب معدنی، پانل‌های چوبی و پلیمری، صنایع بتون و سازه‌های پیش ساخته بتونی، ۱۲ طرح در حوزه کشاورزی شامل طرح‌های تولید ماهی و دامداری و طرح‌های کشاورزی و باغداری، پنج طرح تامین نیاز تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و ۲ طرح خدمات شامل گردشگری، حمل و نقل و یک طرح صنایع دستی اعطا شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: از مجموع حدود هفت هزار تعاونی‌ ثبت شده در این استان، سه هزار و ۵۸۰ شرکت تعاونی فعال است.

مداحی اظهار داشت: تعاونی‌های فعال استان اصفهان در حوزه‌های مختلف خدمات، صنعت، کشاورزی و مسکن فعالیت دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان افزود: احیای اصول هفت‌گانه تعاون شامل خودگردانی، اختیاری و آزاد، کنترل شورایی دموکراتیک، مشارکت اقتصادی، آموزش و کارورزی، همکاری، توجه به جامعه، موثرترین راه برون‌رفت از مسائل و مشکلات اقتصادی است.

تعاونی های استان اصفهان تاکنون ۵۴ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha