شهرداری گرگان ذوب‌آهن اصفهان را شکست داد + فیلم

گرگان- ایرنا- تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته دوم فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نتیجه ۹۲ بر ۷۰ تیم ذوب‌آهن اصفهان حریف دیرینه و سنتی خود را با شکست از این شهر بدرقه کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه گه عصر امروز یکشنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان، با حضور بیش از سه هزار تماشاگر برگزار شد و قضاوت آن را صادق قنبری به عنوان سرداور به همراه هادی سالم و سروش خادم‌الحسینی به عنوان داور اول و دوم با نظارت محمدرضا صالحیان و حضور محمود حاج‌اسماعیلی به همراه امیرحسین واحدپور به عنوان نمایندگان فدراسیون و سازمان لیگ برعهده داشتند.

سیدمصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در آغاز بازی یاران خود را با ترکیب اولیه مبین شیخی، محمدسینا واحدی، نوید رضایی‌فر، ارسلان کاظمی و نورول پل به میدان فرستاد.

شاگردان مهران حاتمی سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان هم با ترکیب نخستین جونز جمیل، مسعود سلیمانی، علی کاشانی، حسین مکاریان و اصغر کاردوست وارد زمین شدند.

کوارتر اول این بازی با برتری ۲۶ بر ۲۱ تیم شهرداری به پایان رسید.

در کوارتر دوم هاشمی سرمربی گرگان که در اواخر کوارتر اول امیرحسین آذری را جایگزین مبین شیخی کرده بود، در آغاز این کوارتر با همان ترکیب اواخر کوارتر اول (کاظمی، واحدی، رضایی‌فر، پل و آذری) یاران خود را به میدان فرستاد.

حاتمی هم که در طول کوارتر اول از بازی، بازیکنان خود زیاد راضی نبود، در آغاز سه تغییر ایجاد کرد و مهدی مرادی‌نسب، روزبه ارغوان، محمدرضا اکبری به عنوتندجایگزین جونز جمیل، مسعود سلیمانی و اصغر کاردوست آغازگر این کوارتر در کنار حسین مکاریان و علی کاشانی شدند.

این کوارتر با برتری ۲۲ بر ۱۶ گرگانی‌ها به پایان رسید تا نیمه اول با حساب ۴۸ بر ۳۷ به سود شهرداری گرگان به پایان برسد و ۲ تیم خود را برای کوارترهای سوم و چهارم آماده کنند.

در آغاز کوارتر سوم تیم شهرداری یک تغییر در بازیکنان استارتر خود نسبت به ابتدای کوارتر دوم ایجاد کرد و امیرعلی قلی‌زاده جایگزین امیرحسین آذری شد.

اصفهانی‌ها در کوارتر سوم چهار تغییر نسبت به ابتدای کوارتر دوم ایجاد کردند که جونز جمیل، سیامک ترابی‌خواه، اصغر کاردوست و مسعود سلیمانی جایگزین مهدی مرادی‌نسب، روزبه ارغوان، محمدرضا اکبری و علی کاشانی شدند.

این کوارتر با برتری ۲۴ بر ۱۷ گرگانی‌ها به پایان رسید و تابلو امتیازات مجموع ۷۲ بر ۵۴ را به سود شهرداری نشان داد.

در ابتدای کوارتر چهارم هاشمی ۲ تغییر ایجاد کرد و مبین شیخی به همراه سالار منجی را جایگزین امیرعلی قلی‌زاده و ارسلان کاظمی کرد.

ذوب‌آهن هم ۲ تغییر در ابتدای کوارتر چهارم داشت و محمدرضا اکبری به همراه مهدی مرادی‌نسب جایگزین اصغر کاردوست و سیامک ترابی‌خواه شدند.

این کوارتربا پیروزی ۱۹ بر ۱۶ گرگانی‌ها به پایان رسید و مجموع چهار کوارتر تابلو سالن ۹۱ بر ۷۰.به سود گرگان را ثبت کرد.

در این مسابقه سینا واحدی بازیکن تیم گرگان با ۲۵ امتیاز و اثرگذاری ۳۲، امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان شناخته شد.

پنج مسابقه دیگر هفته دوم لیگ برتر فردا دوشنبه هشتم آبان ماه برگزار خواهد شد و طبق برنامه تیم‌های مس رفسنجان، لیموندیس فارس، فولاد هرمزگان، طبیعت و آورتا ساری به ترتیب در زمین خود میزبان تیم‌های رعد پدافند هوایی تهران، مس کرمان، پالایش نفت آبادان، کاله آمل و مهرام خواهند بود.

تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان در هفته سوم این رقابت‌ها روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه به ترتیب میهمان و میزبان ۲ تیم مسی لیگ برتر یعنی مس کرمان و مس رفسنجان خواهند بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha