۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۸
کد خبرنگار: 780
کد خبر: 85274402
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت ۱۱۶ نفر از کارکنان پزشکی غزه

۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۸
کد خبر: 85274402
شهادت ۱۱۶ نفر از کارکنان پزشکی غزه

تهران – ایرنا – وزارت بهداشت فلسطین در غزه با بیان این که رژیم صهیونیستی در ۲۳ روز گذشته ۲۵ آمبولانس بیمارستان های غزه را هدف حملات خود قرار داده، اعلام کرد: تاکنون ۱۱۶ نفر از کارکنان پزشکی غزه به شهادت رسیده اند.

به گزارش امروز (یک شنبه) ایرنا به نقل از منابع فلسطینی، وزارت بهداشت فلسطین همچنین شمار مراکز بهداشتی و درمانی غزه که هدف بمباران های رژیم صهیونیستی قرار گرفته را ۵۷ مرکز اعلام و افزود: دشمن صهیونیستی عمدا خانواده های فلسطینی را در غزه هدف حمله قرار می دهد و تا این ساعت شمار خانواده های شهید به ۸۸۱ خانواده رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه بامداد امروز (یک شنبه) اعلام کرد که شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه طی ۲۲ روز بمباران های وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیش از ۸۰۰۰ نفر رسیده که حدود نیمی از آنها کودک هستند؛ شمار زخمی‌ها نیز ۲۰ هزار نفر و تعداد مفقودی‌ها هم ۲ هزار نفر می باشد.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران بی وقفه مناطق مسکونی و درمانی این منطقه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha