کابوس صهیونیست‌ها از ورود حزب الله به نبرد با صهیونیست ها

تهران-ایرنا- رئیس یکی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین با ابراز نگرانی از پیوستن حزب الله لبنان به جبهه‌های نبرد علیه صهیونیست هاگفت: حتی یک لحظه هم نمی‌توانم به آن روز سیاه فکر کنم.

به گزارش امروز (یکشنبه) ایرنا به نقل از رسانه‌های صهیونیستی، "ایتان داویدی"، رئیس شهرک صهیونیست‌نشین «مرغلیوت» خواستار قرار دادن نام جبهه شمالی سرزمین‌های اشغالی در جنگ کنونی شد.

وی گفت: ننگ است که وزیر جنگ اسراییل باورش خلاف این است.

این مقام صهیونیست همچون دیگر مقامات تل آویو که در توهم به سر می برند، مدعی شد: ما در اوج آماده باش هستیم! و ارتش آمادگی ۱۲۰درصدی دارد!، حتی یک لحظه نمی خواهم فکر کنم که اگر نیروهای حزب الله روزی به نبرد بپیوندند، چه اتفاقی در آن روز سیاه در شمال(سرزمین‌های اشغالی) رخ خواهد داد.

وی همچنین گفت که رویداد آینده تنها مساله زمان است.

حزب‌الله لبنان طی روزهای اخیر و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، در کنار هدف قرار دادن تعداد زیادی از تانک ها و خودروهای نظامی اسراییل، دهها سایت، پایگاه نظامی و جاسوسی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است. ارتش رژیم صهیونیستی نیز طی روزهای گذشته چندین بار مناطق مرزی لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت لبنان از شهرک‌های صهیونیست نشین نزدیک مرزهای لبنان فرار کرده‌اند.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب به ویژه آمریکا از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha