۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85273947
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۱۴ شهید در کرانه باختری/۲۰۰۰مفقود در غزه

۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱
کد خبر: 85273947
۱۱۴ شهید در کرانه باختری/۲۰۰۰مفقود در غزه

تهران-ایرنا- منابع خبری آمار شهدای کرانه باختری و آوارگان و مفقودان غزه از زمان آغاز جنایت‌های رژیم صهیونیستی در ۱۵ مهر را اعلام کردند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از المیادین، از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و جنایت‌های رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر(۱۵مهر)، ۱۱۴ فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

بر اساس این گزارش همچنین تقریبا یک میلیون و نیم فلسطینی در نوار غزه اکنون آواره شده و در اوضاع سخت و دشواری به سر می‌برند.

منابع خبری همچنین اعلام کردند که نزدیک به دو هزار نفر در نتیجه جنایت‌های رژیم صهیونیستی مفقود شدند که نیمی از آن‌ها کودک هستند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه بامداد امروز (یک‌شنبه) اعلام کرد که شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه طی ۲۲ روز بمباران های وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیش از ۸۰۰۰ نفر رسیده که حدود نیمی از آنها کودک هستند؛ شمار زخمی‌ها نیز ۲۰ هزار نفر و تعداد مفقودی‌ها هم ۲ هزار نفر می باشد.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران بی وقفه مناطق مسکونی و درمانی این منطقه است.

در چند روز گذشته نظامیان صهیونیست به پشتیبانی تانک های این رژیم ۳ بار سعی کرده اند که با ورود به غزه اقدام به اشغال بخشی از این منطقه نمایند که هر سه بار با شکست مواجه شده و با دادن تلفات زیاد پا به فرار گذاشته اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha