۷ آبان ۱۴۰۲، ۹:۳۱
کد خبر: 85273787
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارسال ۸۰ مقاله به همایش بین‌المللی حکمرانی اسلامی در ایلام

ایلام - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از ارسال بیش از ۸۰ مقاله به همایش بین‌المللی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی به میزبانی این استان خبر داد و گفت: چکیده بیش از ۶۰ مقاله رسیده به دبیرخانه این همایش در یک مجموعه چاپ و منتشر خواهد شد.

" علی هوشمند" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه ۸۰ مقاله از نقاط مختلف کشور و سایر کشورهای جهان به این همایش ارسال شده است، اظهار کرد: سلسله همایش‌های علمی پژوهشی بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) در ایران و جهان اسلام، بستری مناسب برای تولید آثار ارزشمند در راستای معرفی سیره و معارف امام رضا(ع) است.

وی با اشاره به استقبال اساتید دانشگاه و دانشجویان سایر کشورها از برگزاری این همایش و ارسال مقالات علمی و پژوهشی، ابراز کرد: آثاری از کشورهای دیگر جهان از جمله تونس و عراق نیز به دبیرخانه این همایش در ایلام ارسال شده است.

هوشمند با اشاره به اینکه آیین اختتامیه این همایش فردا دوشنبه ۸ آبان ماه ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات آیت الله حیدری دانشگاه ایلام برگزار می شود، تصریح کرد: در این آیین از سه نفر برگزیده و سه نفر شایسته تقدیر با حضور مسئولان کشوری و استانی تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم با حضور مدیرعامل بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا(ع) برگزار می شود، تصریح کرد: پنل تخصصی ارائه مقالات نیز از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح با حضور "روح الله بهرامی" عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام افزود: چکیده بیش از ۶۰ مقاله رسیده به دبیرخانه این همایش در یک مجموعه مقالات نیز چاپ و منتشر خواهد شد.

هوشمند ابراز کرد: فراخوان و پوستر این همایش به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در نود و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان ایلام ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام و دیگر مسئولان استانی رونمایی شد.

وی تصریح کرد: پیش نشست همایش در دوم خرداد ۱۴۰۲ با حضور "محسن الویری" عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع) و ۸۰ نفر از پژوهشگران و علاقمندان سراسر کشور به منظور هم اندیشی و هم افزایی در راستای برگزاری بهتر این همایش نیز برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: با پیگیری های انجام شده و با همکاری و مشارکت دستگاه های برگزار کننده، این همایش، موفق به کسب مجوز isc از موسسه استنادی علوم جهان اسلام به‌عنوان یک مرکز معتبر بین‌المللی شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha