استکبار در مقابله با جبهه مقاومت فلسطین دچار خطای محاسباتی شده است

اهواز - ایرنا - رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: استکبار در مقابله و برخورد با جبهه مقاومت دچار خطای محاسباتی شده و قطعا شکست خواهد خورد.

به گزارش ایرنا، سردار محمد زهرایی شنبه در یادواره شهدای جهادگر و مدافع سلامت خوزستان که در اهواز برگزار شد اظهار کرد: اکنون در نبرد تمدنی قرار گرفته ایم و جبهه استکبار از تمام داشته‌های خود استفاده می کند تا در برابر جبهه حق قد علم کند لذا وظیفه ما مسلمانان و شیعیان در این نبرد بسیار مهم است.

وی افزود: با حمله گروه‌های مقاومت فلسطین در ۱۵ مهرماه امسال، تمام ملت‌ها بیدار شده و در حمایت از مردم مظلوم این کشور به میدان آمدند. امروز دشمن به سمت کودک‌کشی و بمباران بیمارستان‌ها و مدارس روی آورده تا شاید بخشی از شکست خود را جبران کند.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه استکبار به دنبال در هم شکستن روحیه استقامت و شهادت طلبی جبهه مقاومت است گفت: امروزدیوار آهنی اسراییل که ارتش چهارم جهان را در اختیار دارد توسط جبهه مقاومت در کوچکترین زمان فرو می ریزد.

وی افزود: استکبار با تبلیغات گسترده به دنبال فاصله انداختن بین امت‌های اسلامی و ترس در دل آنها است تا به اهداف شوم خود برسد.

سردار زهرایی گفت: سال گذشته دشمن در جریان اغتشاشات از تمام داشته های خود استفاده کرد و هزاران خبر از طریق خبرگزاری‌های مختلف منتشر و ۵۰۰ سلبریتی اعلام موضع کردند؛ آنها از روی اشتباه و خطای محاسباتی تصور می کردند که نظام رفتنی است درحالیکه چنین نیست.

وی افزود: فتنه سال گذشته نشان داد شهدایی مثل "آرمان‌ها و عجمیان‌ها" که از گروه‌های جهادی برخواسته بودند، ورق فتنه را به نفع نظام اسلامی برگرداندند.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: چشمه جوشان انقلاب اسلامی که از مکتب عاشورایی الهام می‌گیرد، تمام شدنی نیست زیرا این مکتب، "آرمان ها" تربیت می‌کند. امروز در موقعیتی هستیم که توفیق خدمت داریم و باید هر روز انسان‌هایی از جنس انقلاب را بر لشکر خودمان اضافه کنیم.

وی خطاب به استکبار جهانی و کسانی که وحشیانه بر سر کودکان بی گناه بمب چند تنی می اندازند گفت: مگر می‌توان با ملتی که شهید به دنیا می‌آورد و به شهادت افتخار می کند، جنگ‌ کنید.

سردار زهرایی گفت: در دوران کرونا مردم و گروه های جهادی وارد عرصه شده و با اقدامات خود از مرگ‌ بسیاری جلوگیری کردند در حالی که خانواده‌ها حتی جرات نزدیک شدن به نزدیکان‌شان را نداشتند. همچنین در سیل ۹۸، این جهادگران بودند که مانع از ورود آب به شهر سوسنگرد و هویزه شدند.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه در زمان با ولی بودن مهم است، گفت: می‌توانید در زمان با ولی خود باشید اما در زمین ولی نباشید. ۶۰ بار پای پیاده به "مکه" بروید و جانباز "صفین" باشید ولی در زمان مناسب با ولی نباشید.

وی افزود: امروز جهادگران بسیجی، لشکر خوبان امام زمان (عج) در زمان و زمین ولیّ بوده و نسبت به اتفاقات موجود در جهان بی تفاوت نیستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha