۷ آبان ۱۴۰۲، ۵:۰۴
کد خبر: 85273656
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آنچلوتی به رکورد ۲۵۰ بازی با رئال رسید

۷ آبان ۱۴۰۲، ۵:۰۴
کد خبر: 85273656
آنچلوتی به رکورد ۲۵۰ بازی با رئال رسید

تهران- ایرنا- سرمربی ایتالیایی رئال مادرید با نشستن روی نیمکت این تیم در بازی دیشب ال‌کلاسیکو،به رکورد هدایت این تیم در ۲۵۰ مسابقه رسید.

به گزارش ایرنا، رئال مادرید دیشب در هفته یازدهم لالیگا با نتیجه ۲ بر یک بارسلونا را شکست داد تا فاتح ال‌کلاسیکو شود و دوباره به صدر جدول برگردد.

ال‌کلاسیکوی رفت برای کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی این تیم یک بازی ویژه بود و او در این دیدار برای دویست و پنجاهمین بار روی نیمکت رئال نشست و هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

این مربی در این ۲۵۰ بازی، ۱۸۰ برد، ۳۲ تساوی و ۳۸ شکست را با رئال کسب کرده است و در پنجمین فصل حضورش در این باشگاه به این نقطه عطف رسید.

آنچلوتی که بعد از میگل مونوز (۶۰۵ بازی) و زیدان (۲۶۳ بازی) در رده سوم بیشترین هدایت رئال قرار دارد، در این تعداد بازی،۱۰ عنوان بر روی نیمکت مادرید شامل ۲ لیگ قهرمانان، ۲ جام جهانی باشگاه‌ها، ۲ سوپرجام اروپا، ۱ لیگ، ۲ کوپا دل ری و ۱ سوپر جام اسپانیا به دست آورده است.

این مربی ایتالیایی در ۱۶۳ بازی لالیگا، ۵۳ بازی لیگ قهرمانان، ۲۲ بازی کوپا دل ری، ۶ بازی سوپرکاپ اسپانیا، ۴ بازی جام باشگاه‌های جهان و ۲ بازی سوپرجام اروپا، رئال را هدایت کرده است.

بیشترین رویایی آنچلوتی در ۲۵۰ بازی که هدایت رئال را برعهده داشته است برابر تیم آتلتیکومادرید است که ۱۹ بار با رئال با این تیم روبرو شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha