۶ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۳۷
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85273623
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تساوی خانگی صنعت‌نفت آبادان در برابر استقلال خوزستان

آبادان - ایرنا - تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از هفته هشتم لیگ برتر برابر میهمان خود استقلال خوزستان با تساوی یک بر یک متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیدار عصر شنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان ۲ تیم به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند.

صنعت‌نفت بازی را با کنترل توپ و میدان آغاز کرد اما هر چه از زمان بازی می‌گذشت بازی پایاپای دنبال شد.

بازی در نیمه اول بدون هیجان رو به پایان بود که در دقیقه ۴۵ پاس خوب حسین باصری برای جواد آقایی‌پور این بازیکن را در فرصت خوبی برای گلزنی قرار داد و این بازیکن در محوطه جریمه در عرض حرکت کرد و ضربه‌ای تماشایی را به زاویه مخالف زد تا گل اول بازی به زیبایی ثبت شود.

با شروع نیمه دوم تیم صنعت‌نفت آبادان برای جبران گل خورده روی به بازی هجومی آورد.

طالب ریکانی و صادق صادقی ۲ هافبک میانی صنعت‌نفت محور هجومی این تیم را شکل دادند ولی دفاع هوشمندانه استقلال مانع از رسیدن توپ و موقعیت سازی مهاجمان صنعت‌نفت شد.

حملات پردامنه صنعت‌نفت در دقیقه ۸۶ جواب داد، فرزین معامله‌گری از جناح چپ توپ را روی دروازه استقلال خوزستان ارسال کرد و توپ در دهانه دروازه به احمد شریعت‌زاده رسید و این بازیکن با ضربه حساب شده گل تساوی این تیم را به ثمر رساند.

عباس راکی به کمک‌های حسین مرادی و علی احمدی تیم داوری این دبدار را تشکیل دادند.

بهروز بارانی، شهرام سالاری، متین کریم‌زاده و حسین ساکی از تیم استقلال خوزستان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

پیام پارسا ، میثم تهی‌دست، فیاض میردورقی، حسین سنگرگیر، امیرمحمد پناهی، صادق صادقی، رحیم آلبوغبیش، طالب ریکانی، حسین شنانی، فاخر تهامی، علی یوسف ترکیب تیم صنعت‌نفت آبادان را تشکیل دادند.

برای تیم استقلال خوزستان نیز حسن پورحمیدی - محمد طیبی، علی هلیچی، محمود مطلق‌زاده، حسین شوشتری، جواد آقایی‌پور، بهروز بارانی، متین کریم‌زاده، امیر محکم‌کار، حسین ساکی و محمد باصری به میدان رفتند.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با این تساوی ۶ امتیازی شد و به رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر سقوط کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha