تظاهرات گسترده در استانبول، لندن، بغداد و رام الله + فیلم

تهران ایرنا- شهرهای استانبول، لندن، بغداد و رام الله در کرانه باختری رود اردن هم اکنون شاهد تظاهرات گسترده هزاران نفر برای محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و همبستگی با اهالی این منطقه است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، مردم شهر استانبول با در دست داشتن پرچم های فلسطین و ترکیه برای همبستگی با ملت فلسطین به خیابانها آمده و علیه تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه شعار سر می دهند.

شهر لندن نیز هم اکنون شاهد تظاهرات گسترده حامیان ملت فلسطین است و آنها در خیابان های این شهر با در دست داشتن پلاکاردهایی بر لزوم توقف حملات تجاوزگرانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکید می کنند.

شهر بغداد پایتخت عراق نیز امروز شاهد تظاهرات دانشجویان عراقی برای محکوم کردن جنایات صهیونیستها است که زیر سایه حمایت آمریکا و شماری از کشورهای غربی انجام می شود.

دانشجویان عراقی پرچم های فلسطین را در دست دارند و علیه رژیم صهیونیستی شعار می دهند.

مردم فلسطین در شهر رام الله در کرانه باختری رود اردن نیز به خیابانها آمده اند تا همبستگی خود را با هموطنان خود در نوار غزه نشان دهند و بر لزوم توقف حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این منطقه تاکید کنند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای رژیم صهیونیستی در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha