۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۳۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85273366
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سهم ورزشکاران زنجانی از بازی‌های پارا آسیایی ۲ مدال برنز بود

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: سهم ورزشکاران اعزامی استان به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۳ هانگژوی چین ۲ مدال ارزشمند برنز بود.

جواد بازرگان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از مسابقات" محسن بیگدلی" ورزشکار زنجانی یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران بود که مدال برنز بر گردن آویخت.

وی اضافه کرد: همچنین "رویا سلطانی" دیگر ورزشکار زنجانی در رشته پارا قایقرانی مدال برنز را کسب کرد.

این مسوول ادامه داد: کسب سهمیه پارا المپیک رشته پاراتیراندازی توسط "رقیه شجاعی" در مسابقات پاراآسیایی هانگژو چین از دیگر افتخارات ورزشکاران زنجانی در این رقابت ها بود.

وی با بیان اینکه در مجموع ۹ بازیکن و مربی از استان زنجان در قالب تیم ملی به بازی‌های پارا آسیایی ۲۰۲۳ هانگژوی چین اعزام شده بودند، اضافه کرد: ۲ نفر به عنوان داور و مربی و مابقی نیز ورزشکار بودند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: :این تعداد ورزشکار، مربی و داور زنجانی در رشته های بوچیا، دوچرخه سواری، تیراندازی، بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، شنا و قایقرانی در اردوهای تیم های ملی حضور داشتند.

وی با بیان اینکه شمار ورزشکاران پاراآسیایی همانند بازی‌های آسیایی محدود و کیفی بود، اظهار داشت: در دوره های قبلی این بازی‌ها شمار ورزشکاران اعزامی بیشتر بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: کسب ۲ نشان برنز توسط هفت ورزشکار زنجانی از شایستگی های این قشر حکایت دارد.

کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با کسب ۱۳۱ مدال رنگارنگ شامل ۴۴ طلا، ۴۶ نقره و ۴۱ برنز برای اولین بار در جایگاه دوم بازی های پاراآسیایی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha