طوفان الاقصی طبل توخالی رژیم صهیونیستی را برای جهانیان نمایان کرد

قصرشیرین- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین گفت: عملیات طوفان الاقصی عزت و اقتدار ملت مظلوم و پیروزمند فلسطین و طبل توخالی رژیم صهیونیستی را برای جهانیان نمایان کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار « معارف الفتی » روز شنبه در جمع دانش آموزان دبیرستان پسرانه برادران قصرشیرین، افزود: رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی با کشتار بی رحمانه ملت مظلوم و بیگناه فلسطین نمی تواند آبروی از دست رفته خود را برگرداند و در واقع با شکستی که از مقاومت عزتمندانه فلسطینیان بر پیکره این رژیم جعلی و پوشالی وارد شده، رو به زوال و نابودی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دست دانش آموزان و دانشجویان شجاع به پیروزی رسید و این قشر با وجود سن کم در هشت سال دفاع مقدس نیز خوش درخشیدند و معادلات دشمن را به هم ریختند، گفت: امروز دانش آموزان و دانشجویان غزه ای نیز با تکیه بر خودباوری و استقامت استکبار را به زانو درآورده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و بزرگداشت یاد شهید حسین فهمیده، اظهار کرد: هشتم آبان ماه سالگرد شهادت دانش‌آموز بسیجی شهید «محمدحسین فهمیده» و روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی است که این شهید والامقام با وجود سن کم درس رشادت، پایمردی و مقاومت و ایثار را به همگان نشان داد.

الفتی ادامه داد: دانش آموزان ما امروز باید با الگوپذیری از شهدا و تداوم راه حسین فهمیده ها و دیگر شهدای شاخص دانش آموز و با جهاد علم و درس خواندن و تقویت ایمان و خودباوری باعث درخشش بیش از پیش فردای ایران اسلامی در جهان باشند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندری قصرشیرین نیز با گرامیداشت سالروز شهادت حسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی با بزرگداشت یاد تمامی شهدا، گفت: در هشت سال دفاع مقدس ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب شد که از مجموع این شهدا، ۳۶ هزار شهید دانش آموز بودند و این نشات گرفته از ولایتمداری و رشادت و ایثار دانش آموزان برای دفاع از آرامان های والای این نظام اسلامی است.

طوفان الاقصی طبل توخالی رژیم صهیونیستی را برای جهانیان نمایان کرد

« مراد باباخانی » افزود: در دوران جنگ تحمیلی ۵۵۰ هزار دانش آموز رزمنده بودند که از مجموع این رزمندگان دانش آموز، ۳۶ هزار نفر به درجه والای شهادت و ۲ هزار و ۸۵۶ نفر به درجه رفیع جانبازی نایل آمدند.

وی اظهار کرد: اگر امروز می بینیم اقتدار و کرامت و بزرگ منشی ملت ایران در جهان زبانزد است نشات گرفته از رشادت دانش آموزان و حضور بسیجیانی است که با اقتدار تمام در جبهه های نبرد حق علیه باطل خوش درخشیدند و امروز نیز در زمینه های علمی و فناوری سرآمد هستند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قصرشیرین گفت: بسیج مدرسه عشق و مکتب شهیدان و شاهدان گمنامی است که گلدسته های آن بر فرازش اذان شهامت و شهادت سر می دهند و می توان گفت، بسیج یک نیروی پرکارآمد و بدون هزینه برای کشور است و متعلق به هیچ جریان خاصی نیست و تنها به افرادی تعلق دارد که دغدغه خدمت دارند.

چهار هزار و ۶۷۰ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در ۵۲ مدرسه شهری، روستایی و عشایری قصرشیرین در سال جاری به تحصیل مشغول هستند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha