۶ آبان ۱۴۰۲، ۶:۳۰
کد خبرنگار: 1385
کد خبر: 85272633
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مادورو: نسل‌کشی در فلسطین باید متوقف شود

۶ آبان ۱۴۰۲، ۶:۳۰
کد خبر: 85272633
مادورو: نسل‌کشی در فلسطین باید متوقف شود

تهران- ایرنا- نیکولاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا خواستار آزادی فلسطین شد و گفت نسل‌کشی در غزه باید متوقف شود.

به گزارش ایرنا به نقل از المیادین، مادورو جمعه گفت: نه به جنگ بیشتر، نه به خشونت بیشتر، نه به مرگ بیشتر. فلسطین را آزاد کنید.

وی افزود: نسل‌کشی در فلسطین باید متوقف شود.

مادورو پیشتر نیز در واکنش به تحولات فلسطین تاکید کرد که نسل‌کشی علیه مردم فلسطین باید متوقف شده و یک کنفرانس جهانی برای مذاکره بر سر بازگرداندن حق صلح، حق سرزمین، حق استقلال و کشوری برای مردم فلسطین برگزار شود.

وی هفته گذشته تصریح کرد: جهان باید صدای خود را علیه نسل‌کشی بلند کند، زیرا این یک جنگ نیست، بلکه نسل‌کشی علیه مردم شریف فلسطین است.

دولت ونزوئلا در اعتراض به فاجعه حمله به بیمارستان «المعمدانی» غزه نیز اعلام کرده بود: این اقدام غیرانسانی و غیرقابل توجیه که به فهرست بلندبالای جنایت‌های انجام شده در روزهای اخیر علیه غیرنظامیان غزه اضافه شده، نقض آشکار حقوق بشر و قوانین بین المللی بشردوستانه است.

عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد بیست و دومین روز شده است که خبرهای حاکی از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه است و هم اکنون این منطقه از زمین و آسمان زیر بمباران سلاح های مرگبار رژیم آپارتاید قرار دارد.

دانیل هگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی جمعه شب گفت که نیروهای زمینی این رژیم امشب (جمعه ) در حال گسترش عملیات خود در غزه هستند.

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) جمعه شب از مقابله با حمله زمینی رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه خبر داد.

https://english.almayadeen.net/shortnews

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha