۶ آبان ۱۴۰۲، ۱:۵۲
کد خبرنگار: 1385
کد خبر: 85272613
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مقام‌های آمریکایی ، آغاز حمله زمینی اسرائیل به غزه را تایید کردند

تهران- ایرنا- مقام‌های آمریکایی اعلام کردند که به نظر می‌رسد حمله زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شده است.

به گزارش ایرنا، شبکه سی.بی.اس بامداد شنبه به نقل از دو مقام آمریکایی که نامشان را فاش نکرد، گفت: به نظر می‌رسد که تهاجم زمینی نیروهای اسرائیلی به غزه شروع شده است.

این در حالی است که هواپیماهای جنگی، تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی جمعه شب بمباران شدید شمال غرب نوار غزه را از سر گرفتند.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، تا این لحظه اشغالگران نتوانسته‌اند وارد نوار غزه شوند و مبارزان مقاومت ضربات سختی به آن‌ها وارد و صهیونیست‌ها را وادار به عقب‌نشینی کرده است.

رژیم صهیونیستی از ترس شکست از حمله زمینی به نوار غزه اعلام کرده است که این حملات عملیات رسمی زمینی ارتش اسرائیل به غزه نیست.

دانیل هگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی جمعه شب به شبکه ای بی سی نیوز آمریکا گفت که عملیات گسترده جاری در غزه که اکنون در جریان است، حمله زمینی رسمی به این باریکه نیست.

در همین حال، مجمع عمومی سازمان ملل پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی کشورهای عربی در مورد درگیری‌های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی را تصویب کرد و خواستار آتش‌بس بشردوستانه فوری و توقف خصومت‌ها در غزه شد.

همچنین تظاهرات در شهرهای مختلف شهرهای کرانه باختری و کشورهای عربی و اسلامی شامل لبنان، اردن، تونس، مغرب، بغداد و شهرهای استانبول و دیاربکر ترکیه در جریان است و معترضان حمایت خود را از نیروهای مقاومت و محکومیت حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به غزه اعلام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha