زاگرس جنوبی کازرون ، تیم هندبال  چمران لارستان را شکست داد
عکس آرشیوی

شیراز-ایرنا- تیم زاگرس جنوبی کازرون در هفته پنجم رقابت های  لیگ برتر هندبال بانوان کشور از سد تیم، شهید چمران لارستان گذشت و همچنان در رده دوم جدول باقی ماند.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این بازی که روز جمعه در شهرستان کازرون از توابع استان فارس برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه ۲۹ بر ۲۱ به برتری دست یافت.

تیم زاگرس برای اینکه همچنان جای خود را در رده دوم محکم کند و حتی نگاهی هم به صدر جدول داشته باشد تا در صورت لغزش صدرنشین جای این تیم را بگیرد بازی با برتری آغاز و نیمه نخست با نتیجه ۱۵ بر ۹ به سود خود تمام کرد.

در نیمه دوم هم برتری از آن تیم زاگرس بود و در نهایت هم با نتیجه ۲۹ بر ۲۱ به پیروزی رسید و جای خود در رده دوم جدول با هشت امتیاز مستحکم کرد.

زنگ خطر برای چمران لارستان به صدا در آمد

نماینده لارستان که سابقه خوبی در لیگ برتر و حتی رسیدن به جام باشگاه های آسیا را در کارنامه دارد، هر چند تنها پنج هفته از این رقابت ها پشت سر نگذاشته است اما این تیم با قرار گرفتن در انتهای جدول و بدون بُرد، زنگ خطر سقوط برای این تیم قدیمی به صدا در آمده است.

جدول رده بندی تا پایان هفته پنجم

با پایان هفته پنجم تیم فولاد هرمزگان با ۱۰ امتیاز صدرنشین است، زاگرس جنوبی کازرون و سنگ آهن بافق نیز هر کدام با ۸ امتیاز دوم و سوم هستند.
همچنین تیم شهدای رزکان البرز و سپاهان با ۶ امتیاز در جای چهارم و پنجم قرار دارند ، نفت و گاز گچساران با ۲ امتیاز در جایگاه ششم و تیم های شهید چمران لارستان و سنندج هم بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارند و خطر سقوط این دو تیم قدیمی را تهدید می کند.

در رقابت های هندبال برتر بانوان کشور هشت تیم شرکت دارند و به صورت رفت و برگشت با هم بازی خواهند کرد.

به گزارش ایرنا هفته ششم این رقابت ها به دلیل حضور تیم ملی بانوان در رقابت های جهانی دانمارک برگزار نخواهند شد و از هشتم دیماه مسابقات لیگ برتردو باره از سر گرفته خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha