امام جمعه دزفول: جبهه جهانی ضد صهیونیسم در حال شکل گیری است

دزفول – ایرنا – امام جمعه دزفول با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت در برابر آمریکا و جنایتکاران عالم تنها نیست، گفت: جبهه جهانی علیه صهیونیسم در تمام کشورهای جهان در حال شکل گیری بوده که نوید دهنده پایان اسراییل و حامیان آن است.

به گزارش ایرنا، حجت السلام و المسلمین مسعود بهرامپور در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر افزود: امروز شعارهای "مرگ بر آمریکا " و " مرگ بر اسراییل" در تمام کشورهای جهان از جمله خود آمریکا و رژیم غاصب طنین انداز شده است.

وی ادامه داد: انگلیس، آلمان، فرانسه و آمریکا شیاطین عالم هستند و اسراییل زمانی محو می‌شود که تمام این جرثومه‌های فاسد عالم نیز با اسراییل نابود شوند.

حجت الاسلام بهرامپور با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی به زودی به درک خواهد پیوست، گفت: هدف امروز مردم غزه و فلسطین دیگر محدود به اسراییل نیست بلکه هدف آنها کشورهایی است که مسبب شکل گیری و ادامه جنایت این رژیم غاصب طی چند دهه اخیر بوده‌اند.

وی افزود: ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی موجب اتحاد بیشتر مردم عالم در نابودی اسراییل می‌شود و کار به جایی خواهد رسید که "شعار مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر انگلیس" به شعار واحد در دنیا تبدیل شود.

جمهوری اسلامی ابایی از اعلام صریح حمایت از جبهه مقاومت ندارد

امام جمعه دزفول با انتقاد از برخی صداهای همسو با دشمن در موضوع فلسطین در داخل کشور تصریح کرد: ورود ایران اسلامی به جنگ خواست دشمن است و موجب آغاز جنگی منطقه‌ای می‌شود که تلفات و خسارت‌های زیادی را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی هیچ گاه آغاز کننده جنگ نیست، ادامه داد: اگر امروز فلسطین توان ایستادن در مقابل دشمن تا دندان مسلح اسراییلی را دارد به برکت حمایت‌های ایران اسلامی و جبهه مقاومت است.

امام جمعه دزفول با تاکید بر اینکه پیروزِ نهایی از آن مردم فلسطین است، بیان کرد: جمهوری اسلامی همواره به صراحت اعلام کرده است که از گروه‌های مقاومت در منطقه حمایت و بر این حمایت افتخار می‌کند و ابایی از گفتن آن هم ندارد.

وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت‌های آمریکا و انگلیس خبیث چندین دهه است که مردم فلسطین را به خاک و خون کشیده‌ است و مردم مظلوم فلسطین تاکنون توان پاسخ به این جنایت‌ها را نداشته‌اند ولی امروز جوانان مقاوم فلسطین به مرحله‌ای رسیده‌اند که در حال نواختن سیلی به صورت غاصبان صهیونیستی هستند.

دشمن توان انزوای سیاسی ایران اسلامی را نداشتند

امام جمعه دزفول گفت: گروه‌های مقاومت در لبنان، سوریه و کرانه باختری اگرچه آمادگی کامل برای ورود به نبرد تمام عیار با رژیم صهیونیستی هستند ولی جلوگیری از گسترش جنگ، آتش بس فوری و اعزام کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه در اولویت است.

وی با بیان اینکه دشمن در انزوای سیاسی ایران اسلامی شکست خورد، افزود: امروز دشمنان اسلام نه تنها توان انزوای جمهوری اسلامی را نداشتند بلکه از انزوای غزه که در محاصره شدید است هم ناتوان هستند.

اجازه فتنه انگیری منافقان در کشور را نمی‌دهیم

حجت اسلام بهرام‌پور اظهارکرد: امروز نسل کنونی باید بیرق انقلاب را به دست بگیرد و با حرکت و انسجام زیر لوای ولایت فقیه این بیرق را به دست تمدن ساز اسلامی بشریت مهدی آل محمد(ص) دهد.

وی با بیان اینکه کار آمریکا و اسراییل غاصب به پایان خود نزدیک شده است، افزود: مردم بزرگ ایران اسلامی تحمل حضور منافقان در داخل کشور را ندارند و اجازه نمی‌دهند که این منافقان با فتنه انگیزی موجب تضییع خون شهدا و آرمان‌های امام راحل شوند.

زمینه انس کودکان با مساجد در دزفول فراهم شود

امام جمعه دزفول در بخش دیگری از خطبه‌های خود با اشاره به آغاز هفته بسیج دانش آموزی گفت: بسیج دانش آموزی از موهبت‌های الهی است که در مسیر تربیت نسلی جهادگر، راست قامت، بامعرفت و مزین به ارزش‌های اخلاقی و اسلامی حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: امروز بسیج دانش آموزی یکی از اقشار درخشان بسیج در کشور است و حضور بسیج دانش آموزی در مدارس موجب پر شدن فاصله میان مدارس و مساجد می‌شود.

حجت الاسلام بهرام‌پور تصریح کرد: حضور کودکان در مسجد و انس با ارزش‌های اخلاقی و اسلامی موجب مصون شدن آینده جامعه در برابر انحرافات می‌شود به همین دلیل تمام والدین، هیات امنا و متولیان مساجد وظیفه دارند بستر لازم برای حضور کودکان در مساجد را فراهم کنند.

هیچ مسجدی در دزفول نباید خالی از روحانی باشد

امام جمعه دزفول در ادامه خطاب به والدین، حضور کودکان و نوجوانان به مسجد را خواستار شد و گفت: خالی بودن مساجد از کودکان نگران کننده است و باید متولیان مسجد و والدین تلاش کنند تا با برخورد مناسب با کودکان در مساجد، زمینه انس آنها به مسجد را فراهم کنند.

وی ادامه داد: تربیت منهای مسجد آسیب پذیر است به همین دلیل والدینی که عاقبت به خیری فرزندان خود را می‌خواهند، کودکان خود را با مسجد و قرآن انس دهند.

حجت الاسلام بهرام‌پور تاکید کرد: هیچ مسجدی در دزفول نباید خالی از روحانی باشد و همه طلاب در این شهرستان باید با ورود به میدان، عهده دار امامت جماعت مساجد فاقد روحانی شوند.

به گزارش ایرنا، کشتار بی‌رحمانه و بمباران غزه از سوی رژیم صهیونیستی در حالی وارد بیست و یکمین روز خود می‌شود که دولتمردان مدعی حقوق بشر و متحد رژیم صهیونیستی همچنان برخلاف افکار عمومی جهان، چشم و گوش خود را به روی جنایت‌های رژیم آپارتاید تل آویو بسته‌اند و غزه هر بامداد در میانه آتش و خون از خاکستر فرزندانش دوباره متولد و زنده می‌شود.

آمار شهدای فلسطینی اعم از زنان و کودکان بی‌دفاع روز به روز در حال افزایش است و دولت‌های غربی در سایه حمایت تمام قد از جنایات رژیم صهیونیستی، به تمامی معیارها و قوانین ‌بین‌المللی حقوق بشری پشت کرده‌اند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین شمار شهدای غزه طی سه هفته گذشته به هفت هزار و ۲۸ نفر رسیده که ۲ هزار و ۹۱۳ نفر آنها کودک هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha