امام جمعه ساری: صنعت کشاورزی مازندران با همراهی دانش بنیان‌ها رونق یابد

ساری- ایرنا- نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت: صنعت کشاورزی استان باهمدلی نخبگان دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان در مسیر رونق و تولید انبوه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در نماز جمعه این هفته ساری در مصلای امام خمینی (ره) مرکز مازندران، به حرکت هنجارشکنانه یک پزشک در آمل انتقاد کرد و ادامه داد: مسوولان باید بیشتر از این مراقب برگزاری برنامه ها، متناسب با شئونات اخلاقی، دینی و اسلامی باشند.

وی با بیان این که ارزش و اعتبار خون شهدا در مازندران همواره مورد احترام مردم علویان تبار است، بیان داشت: مسوولان باید برخورد قاطعانه با کسانی که با عواطف دینی مردم بازی می کنند، داشته باشند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری ضمن محکومیت کودک کشی اسرائیل در غزه که مورد حمایت آمریکا است، ادامه داد: ۱۳ آبان امسال با حضور گسترده مردم به خصوص دانش آموزان از مردم غزه دفاع و حمایت ملی خواهد شد.

وی به کشتار و شهید شدن بیش از هفت هزار مردم فلسطین از سوی رژیم کودک کش اسرائیل در غزه اشاره کرد و بیان داشت: همه بدانند، ملت فلسطین پیروز و دنیای آینده دنیای مردم فلسطین است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به مدیریت کشاورزی پاییزه در استان اشاره کرد و ادامه داد: نهاده های کشاورزی به خصوص بذر گواهی شده باید در زمان خودش تامین شود.

آیت الله محمدی لائینی با بیان این که کشاورزی صنعتی مازندران و دانش بنیان باید مورد اهتمام مسوولان قرار بگیرد، اظهار داشت: مسوولان مازندران و ملی باید به کشاورزی دانش بنیان و صنایع وابسته به کشاورزی استان بیشتر توجه کنند.

امام جمعه ساری با ذکر این نکته که دولت ۲ وزیر جهاد کشاورزی و ورزش و جوانان را از مازندران انتخاب کند، گفت: مازندران در این دو بخش خدمات ملی ویژه ارایه می کند.

وی کمبود بذر گندم در مازندران را از مشکلات گندمکاران شرق استان عنوان کرد و از دست‌اندرکاران خواست تا نسبت به خواسته به حق کشاورزان توجه عملی کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha