سرمربی شهرداری گرگان: مسوولان سالن بهتری برای هواداران بسکتبال بسازند

گرگان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: مسوولان استانی و شهرستانی باید زودتر به فکر ساخت سالن بهتر و بزرگتر برای هواداران این تیم باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمصطفی هاشمی پنجشنبه شب پس از پیروزی تیمش در برابر لیموندیس شیراز از سری رقابت‌های هفته اول لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هواداران بسکتبال گرگان با این ورزش‌ زندگی می‌کنند و نسبت به هر اقدامی برایشان نمی‌توانند بی‌تفاوت باشد.

وی با بیان اینکه هر کار شایسته و بایسته‌ای برای این هواداران حیاتی است، تصریح کرد: این مساله را برای کسب نتایج بهتر خودم نمی‌گویم، ما در همین سالن خانه بسکتبال هم بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: قول می‌دهیم بهترین بازی‌ها را ارایه دهیم، اما مشتاقان و علاقمندان به بسکتبال گرگان، دوست دارند از نزدیک تیم‌شان را ببینند و تشویق کنند.

هاشمی افزود: تا زمانی که قرار باشد در این سالن بازی کنیم، هواداران با محدودیت ورود مواجه خواهند شد.

وی ادامه داد: ما به بازی با اندک تماشاچی تا حضور هزاران هوادار عادت داریم و آرزو دارم تا بار دیگر شاهد حضور هزاران تماشاگر در سالن باشیم.

وی تاکید کرد: شهر گرگان یک سالن ۱۰ هزار نفری نیاز دارد و با توجه به این که ما کشوری غنی و سرمایه‌دار هستیم، امکان ساخت این چنین سالنی در این شهر سخت و ناممکن نیست.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: این سالن با وجود جوانان پرشور و علاقمند در این شهر، نه تنها نیاز گرگان، بلکه نیاز اساسی برای بسکتبال ایران است.

هاشمی بیان کرد: همچنین از مسوولان انتظار داریم، سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان را به بهترین شکل ممکن آماده برگزاری مسابقات کنند و تنها به تعویض شیرهای آب اکتفا نکنند.

وی اظهار کرد: همچنین توقع داریم این سالن برای مسابقه تیم ما در هفته چهارم لیگ برتر در ۱۵ آبان ماه آماده میزبانی باشد.

وی در خصوص مسابقه امشب تیمش گفت: می‌توانستیم با ۳۰ اختلاف هم برنده باشیم، اما به درد ما نمی‌خورد، بلکه برنامه داریم در هر مسابقه شیوه خاصی را عملی کنیم تا مردم لذت ببرند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: در هفته اول همه تیم‌ها مدعی قهرمانی‌اند و بدون شک چنین لیگی سختی خودش را دارد و شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است.

هاشمی ادامه داد: باید ببینیم در هر مسابقه چه نیازی داریم و با رفع آنها، اتفاق‌های خوبی را شاهد باشیم.

وی در خصوص ضعف برخی بازیکنان در پرتاب پنالتی گفت: همه بازیکنان شیوه پرتاب‌ها را می‌دانند و اگر مشکلی است، کم‌کاری از من بوده و باید بیشتر روی این ضعف و حتی مشکلات دفاعی بازی امشب با بازیکنان کار کنم.

وی در خصوص مسابقه هفته دوم با ذوب‌آهن گفت: ما باید نسبت به مسابقات بلند نظر باشیم و تمرکز خود را به یکشنبه یا پنجشنبه برگزار شدن بازی با ذوب‌آهن نگذاریم.

هاشمی اضافه کرد: با ذوب‌آهن در همین سالن خانه بسکتبال بازی می‌کنیم و مشکلی نخواهیم داشت.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان امشب (پنجشنبه) در هفته نخست از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نتیجه ۸۱ بر ۶۵ لیموندیس شیراز را شکست داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha