نعمتی: تمام تلاشم برای موفقیت در پاریس است

هانگژو - ایرنا- پرافتخارترین بانوی پارالمپیکی ایران از اهداف خود برای حضور در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، زهرا نعمتی پس از کسب مدال طلای میکس ریکرو اظهار داشت: اتفاق خیلی خوبی افتاد و خیلی خوب کار کردیم وتیرهای خوبی زدیم. همه تلاشمان را کردیم و خدا را شکر به مدال طلا ختم شد و باعث افتخار بود. این مدال را به همه مردم عزیز کشورم تقدیم می کنم.

نعمتی درباره اینکه در پارالمپیک پاریس این موفقیت ها ادامه خواهد داشت، گفت: انشالله تمام تلاش مان را برای موفقیت در پاریس انجام می‌دهیم.

زهرا نعمتی سه مدال طلا پارالمپیک در رشته تیروکمان در کارنامه دارد. وی همچنین در این رشته مدال نقره و برنز کسب کرده تا پرافتخارترین بانوی پارالمپیکی ایران لقب بگیرد. نعمتی سابقه حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک را نیز در کارنامه دارد.

محمدرضا عرب عامری نیز پس از کسب مدال طلا در بخش ریکرو میکس تیمی تیروکمان اظهار داشت: حس فوق العاده ای دارم و چه چیزی بهتر از اینکه انسان ثمره مدت زیادی از تلاش و تمرین خود را بگیرد و بتواند به مدال طلا برسد.
بویژه اینکه رقبای قدرتمندی هم داشته باشد.

کماندار طلایی ایران در پاسخ به این سوال که در فینال مسابقات مقتدرانه چین را از پیش رو برداشتند، گفت: همه این ها لطف خدا بود. ما در مرحله مقدماتی در جایگاه دوم قرار گرفته بودیم و در فینال با دعای مردم و لطف خدا عالی ظاهر شدیم و به پیروزی رسیدیم.

عرب عامری در پایان گفت: برای پارا المپیک هم برای کسب مدال برنامه دارم و تمام تلاشم را خواهم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha