آغاز طرح آبرسانی به شهر هوراند با ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار

تبریز- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اعلام کرد: طرح آبرسانی شهر هوراند با ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

به گزارش ایرنا، محمد خانی روز پنجشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: نیاز آبی شهر هوراند با انشعابات حدود 2هزار و 100 فقره و جمعیت 6هزار و 450 نفر در زمان اوج مصرف و فصول گرم سال حدود ۲۵ لیتر در ثانیه است.
وی ادامه داد: تاکنون حدود ۱۰کیلومتر از شبکه لوله گذاری شده ( خط انتقال با لوله پلی اتیلن سایز ۲۵۰ و لوله داکتیل سایز ۲۰۰) اجرا و خرید کل لوله های طرح از محل اعتبارات داخلی شرکت به انجام رسیده است.
مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی افزود: تاکنون مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال از محل منابع داخل و از منابع عمرانی هزینه شده و برای تکمیل و بهره برداری کامل طرح حدود ۵۰۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است.
خانی در خصوص پیشرفت عملیات اجرایی نیز گفت: پیشرفت فیزیکی طرح حدود بالای۵۰ درصد بوده، که با توجه به برنامه ریزی های انجام شده حداکثر تا آخر سال جاری و قبل از آغاز زمان اوج مصرف سال آینده به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی شامل چهار باب ایستگاه های پمپاژ بین راهی به انضمام مخازن و نیرورسانی های مربوطه، حفر و تجهیز ۲حلقه چاه و ساخت اتاقک های سرچاهی به انضمام نیرورسانی، ساخت یک باب مخزن ذخیره آب بتنی 2هزار مترمکعبی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha