دستگیری گرداننده کانال ازدواج اینترنتی در لرستان و اخبار انتظامی کوتاه

خرم آباد - ایرنا - دستگیری گرداننده کانال تلگرامی ازدواج اینترنتی، اجرای طرح عملیاتی مشترک محله محور و توقیف کامیون حامل ۱۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در کوهدشت سر خط اخبار انتظامی لرستان در روز پنجشنبه چهارم آبان ماه است.

دستگیری گرداننده کانال تلگرامی ازدواج اینترنتی

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، رئیس پلیس فتای استان گفت: در پی شکایت و مراجعه حضوری چند تن از شهروندان مبنی فریب و کلاهبرداری از آنان، مراتب به ‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

سرگرد حسین سپه وند افزود: برابر اظهارات شاکیان و ضمن بررسی‌های انجام شده مشخص شد که متهم با راه اندازی کانال تلگرامی و انجام تبلیغات گسترده در فضای مجازی، آن ها را فریب داده و مبلغی را به عنوان دستمزد یا بیعانه از آن ها دریافت کرده است.

وی ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته توسط کارشناسان فتای کوهدشت، متهم پرونده در این شهرستان شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرگرد سپه وند گفت: متهم در تحقیقات اولیه، منکر بزه ‌ارتکابی شد ولی پس از رو به‌ رو شدن با مستندات، به جرم خود اعتراف و مبلغ کلاهبرداری انجام شده را ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال از ۱۲۶ نفر عنوان کرد.

وی تاکید کرد: کاربران فضای مجازی تحت هیچ عنوان به کانال ها و صفحه های اجتماعی با عنوان ازدواج اینترنتی اعتماد و اطلاعات و تصاویر شخصی خود را برای آن‌ها ارسال نکنند چرا که امکان سوء‌استفاده افراد فرصت‌طلب از اطلاعات شخصی افراد متصور است.

وی خاطرنشان کرد: کاربران توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ یا سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir با کارشناسان در میان بگذارند.

اجرای طرح عملیاتی مشترک محله محور در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان گفت: طرح عملیاتی مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز محله محور در سطح استان اجرا شد.

سردار یحیی الهی اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور با حضور تمامی عوامل انتظامی، پلیس های تخصصی و شهرستان های تابعه طی ۴۸ ساعت گذشته به اجرا گذاشته و بیش از یک تن انواع مواد مخدر و چهار هزار و ۲۱۶ عدد قرص متادون کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۱۵ هزار و ۵۹۹ قلم انواع کالای قاچاق شامل لوازم خانگی، برقی، البسه، پارچه، مواد خوراکی، چوب، سیگار و اشیای باستانی نیز به ارزش بیش از ۱۴ میلیارد ریال کشف شد.

سردارالهی با اشاره به دستگیری ۱۸ متهم و توقیف ۱۹ دستگاه خودرو در این رابطه افزود: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با تمام توان با متخلفان، قاچاقچیان و هنجارشکنان برخورد قانونی خواهد کرد.

توقیف کامیون حامل ۱۵۰ میلیارد کالای قاچاق در کوهدشت

فرمانده انتظامی لرستان همچنین اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی "کوهدشت" در سه راهی زانوگه به یک کامیون حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سردار الهی افزود: در بازرسی از این خودرو ۹۴۰ ثوب پارچه، ۲۲۵ تشک،کمربند و بالشت برقی خارجی قاچاق فاقد مجوز کشف و یک نفر دستگیر شد که کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۱۵۰میلیارد ریال برآورد کردند.

دستگیری گرداننده کانال ازدواج اینترنتی در لرستان و اخبار انتظامی کوتاه

توقیف محموله کولر قاچاق در الیگودرز

جانشین فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۵۴ دستگاه کولر آبی قاچاق به ارزش بیش از چهار میلیارد ریال در شهرستان الیگودرز خبر داد.

سرهنگ فرهاد ابدال چگنی اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی خمه الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری در محور "اصفهان- الیگودرز" به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند که در بازرسی از آن، ۵۴ دستگاه کولر آبی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

کشف محموله آچار فرانسه قاچاق در دورود

فرمانده انتظامی دورود گفت: ماموران کلانتری ۱۲ در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، با هماهنگی قضائی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ را متوقف کردند.

سرهنگ جمشید سیاه منصور اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو ۹۴۹ عدد آچار فرانسه قاچاق کشف و برابر نظر کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی دورود تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha