۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۳۶
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85271360
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان همدان: ادارات و اصناف نسبت به نصب تجهیزات ایمنی اقدام کنند

همدان- ایرنا- دادستان همدان گفت: برخی ادارات، بانک ها و تعداد قابل توجهی از واحدهای صنفی نسبت به نصب تجهیزات ایمنی و ضد سرقت کوتاهی دارند که باید برای نصب این تجهیزات اقدام کنند.

به گزارش پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان، «حسن خانجانی موقر» در جلسه شورای پیشگیری و مقابله با سرقت دادسرای مرکز استان افزود: اتاق اصناف موظف به پلمب امکانی است که از سیستم ضد سرقت استفاده نکرده اند.

وی با بیان اینکه پیشگیری در هر زمینه ای مقدم است، ادامه داد: آموزش همگانی به صورت گسترده و بهره گرفتن از فضای مجازی با هدف حساس ساختن مردم به منظور استفاده از تجهیزات ضد سرقت، ضرورتی انکار ناپذیر است.

خانجانی موقر با تاکید بر اینکه دودی کردن شیشه تاکسی و همه وسایل حمل و نقل عمومی ممنوع است، عنوان کرد: آموزش ها باید فراگیر و کلی باشد.

وی ادامه داد: مسافران نباید از تاکسی هایی که شیشه دودی دارد و یا پلاک ماشین ندارند برای تردد حتی در سطح شهر استفاده کنند.

دادستان همدان افزود: برخی ادارات، بانک ها و تعداد قابل توجهی از واحدهای صنفی نسبت به نصب تجهیزات ایمنی و ضد سرقت کوتاهی دارند و درباره صنوف،

خانجانی موقر با بیان اینکه شهرداری نسبت به افزایش تعداد دوربین های پلاک خوان فعالتر باشد، تاکید کرد: این ارگان مکلف است نسبت به تعطیلی ضایعات فروشی ها که مجوز فعالیت ندارند اقدام کند و ارایه پایان کار ساختمان نیز باید منوط به اخذ تأییدیه ایمن سازی ساختمان در حوزه ضد سرقت باشد.

دادستان همدان افزود: استفاده از ظرفیت گشت رضویون برای ایجاد امنیت فکری و تنگ شدن عرصه بر سارقان هم می تواند در امر کاهش سرقت مؤثر باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha