داوطلبان نمایندگی حوزه انتخابیه قصرشیرین از تمام اقشار و گرایش‌های سیاسی هستند

قصرشیرین - ایرنا - سرپرست فرمانداری و رییس حوزه انتخابیه قصرشیرین که شهرستانهای سرپل ذهاب و گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه را نیز شامل می شود، گفت: داوطلبان نمایندگی مجلس در این خطه از اقشار مختلف مردم، گرایش‌ها و سلایق متفاوت سیاسی هستند که نوید یک انتخابات پرشور را می دهد.

محمد نجفی امروز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب ۱۵۸ داوطلب از اقشار مختلف مردم اعم از جوانان، زنان، فعالان اجتماعی و صنفی و نیز گرایش های متفاوت سیاسی ثبت نام قطعی کردند که این استقبال نوید انتخابات پرشور و به تبع آن مشارکت بالای مردم منطقه را می دهد.

وی اضافه کرد: بیشتر داوطلبان حوزه انتخابیه قصرشیرین از نظر تحصیلات علمی دارای مدارج بالای دانشگاهی و کارشناسی ارشد هستند همچنین شاهد حضور نمایندگان ادوار مجلس (کسانی که قبلا نماینده بوده اند)، چهره های جدید و جوانان نیز هستیم.

وی با بیان اینکه ۲ نفر از داوطلبان خانم هستند، گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان آغاز شد و به مدت ۱۵ روز ادامه دارد، پس از دریافت استعلام از مراجع پنج‌گانه شامل اطلاعات، دادگستری، اطلاعات سپاه، نیروی انتظامی و ثبت احوال و بررسی محلی، هیات‌ اجرایی نظر خود را تا ۱۹ آبان ماه جاری به داوطلبان ارائه می کند.

وی افزود: برای برگزاری انتخابات سالم به منظور شور مردمی و مشارکت حداکثری تلاش خواهیم کرد از این رو انتظار داریم مردم گزارش ها و تخلفات نظیر تبلیغات زود هنگام را به هیات های اجرایی شامل حوزه اصلی مستقر در فرمانداری قصرشیرین و حوزه های فرعی در فرمانداری های سرپل ذهاب و گیلانغرب و هیات های نظارت مستقر در دفاتر نظارت شورای نگهبان اطلاع دهند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به‌صورت همزمان در روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

استان کرمانشاه با حدود ۲ میلیون نفر جمعیت هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که از حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب یک نماینده راهی خانه ملت می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha