۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۰۴
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85271226
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۶ درصد طرح های مصوب سفر ریاست جمهوری در ایلام اجرایی شده است

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با اشاره به آخرین وضعیت مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، گفت: ۹۶ درصد طرح های مصوب سفر ریاست جمهوری در ایلام اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «سعید هژبری» روز پنجشنبه در نشست مصوبات سفر ریاست جمهوری در این استان، اظهار کرد: اعتبار مصوب سفر ریاست جمهوری در دور اول سفرها به استان ایلام ۵۶ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال بوده که از این میزان ۴۰ هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال معادل ۷۲ درصد تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: از این میزان اعتبارات ۳۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی معادل ۷۰ درصد و ۱۶ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال معادل ۳۰ درصد کل اعتبارات تسهیلات بوده است.

وی با بیان اینکه از سهم دستگاه ها ۱۳ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال معادل ۳۳ درصد سهم نهادهای حمایتی بوده است، گفت: کل مصوبات سفر ۱۴۵ مصوبه بوده است که ۴۹ مصوبه معادل ۳۴ درصد به اتمام رسیده و ۹۰ مصوبه معادل ۶۲ درصد از کل مصوبات فعال و در دست اجرا و ۶ مصوبه نیز در دست پیگیری است.

هژبری اضافه کرد: ۹۶ درصد از طرح ها و پروژه های مصوب اجرایی شده که از این میزان ۳۴ درصد پروژه ها به بهره برداری رسیده و ۶۲ درصد نیز در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: ۳۰۱ پروژه و طرح مجموع کل مصوبات سفر بوده که از این تعداد ۱۸۵ پروژه معادل ۶۲ درصد کل پروژه ها به بهره برداری رسیده است.

به گزارش ایرنا، «سید ابراهیم رئیسی» رییس جمهور، در چهارمین سفر استانی در دور اول سفرهای استانی در روز جمعه ۲ مهر ماه ۱۴۰۰ به استان ایلام سفر کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha