در آیین تجلیل از پزشکان آملی چه گذشت؟
عکس آرشیوی است

ساری-ایرنا- آیین تجلیل از پزشکان نمونه شهرستان آمل با اقدام هنجارشکنانه یکی از پزشکان حاضر در این مراسم با حاشیه هایی همراه شد.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، ‌در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه آمل که به مناسبت "روز پزشک" در یکی از تالارهای پذیرایی این شهرستان و با حضور جمعی از مدیران محلی برگزار شد، یکی از پزشکان حین دریافت لوح تقدیر اقدام به انجام رفتار ناپسند و دور از شئونات اسلامی کرد.

به دنبال بروز چنین رفتاری در این آیین، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران واکنش نشان داد و در محکومیت این اقدام ناپسند بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است : توجه به شئونات اسلامی هویت زن مسلمان است و در دنیای سرشار از خشونت علیه زنان و سرگردانی و بی پناهی، توجه به مسایل دینی و اعتقادی پیام آور امنیت و آرامش و بیرق اقتدار زنان سرزمین ما به شمار می رود.

در ادامه این بیانیه آماده است: دانشگاه علوم پزشکی مازندران این اتفاق ناپسند در برنامه روز پزشک نظام پزشکی آمل را محکوم و نسبت به هر گونه هتک حرمت به شعائر دینی اعلام انزجار می کند.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شد که مطابق قوانین و مقررات، تمامی مراکز وابسته به حوزه سلامت اعم از بخشهای دولتی و خصوصی موظف به رعایت الزامات قانونی و اجرایی کشور بوده و باید ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی و بر اساس منشور اخلاقی و سازمانی، وظایف خود را به نحو شایسته در راه خدمت به مردم و با در نظر گرفتن حقوق و خواسته های قانونی آنها انجام دهند.

همچنین در این بیانیه عنوان شد: دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن تقبیح این اقدام هنجارشکنانه، بررسی لازم در ارتباط با این موضوع را انجام خواهد داد.

در آیین تجلیل از پزشکان آملی چه گذشت؟

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha