۴ آبان ۱۴۰۲، ۸:۲۶
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85271103
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زرداری: وجود اسرائیل تهدید امنیتی برای جهان است

اسلام‌آباد - ایرنا - رئیس حزب مردم و وزیر سابق امور خارجه پاکستان شهادت غیرنظامیان از جمله کودکان غزه درپی تهاجم رژیم صهیونیستی را لکه ننگی بر پیشانی این رژیم دانست و گفت: وجود اسرائیل به مثابه یک تهدید امنیتی علیه جهان است.

به گزارش امروز (پنجشنبه) ایرنا از رسانه‌های پاکستانی، «بلاول بوتو زرداری» در حاشیه امضای دفتر یادبود شهدای غزه در سفارت فلسطین در اسلام‌آباد، تداوم جنایات و نسل کشی علیه فلسطینیان توسط رژیم اسرائیل را محکوم کرد.

وی افزود: مردم پاکستان در کنار فلسطین و مقاومت ایستاده‌اند و ما با آسیب دیدگان و غیرنظامیان بی‌گناهی که در غزه هدف تهاجم وحشیانه رژیم اشغالگر اسرائیل قرار دارند، اعلام همبستگی می‌کنیم.

وزیر سابق امور خارجه پاکستان اظهار داشت: جنایات ضدبشری صهیونیست‌ها لکه ننگ بر پیشانی آنان است و تجاوز اخیر این رژیم علیه فلسطینیان ثابت می کند که وجود رژیم اسرائیل یک تهدید امنیتی برای جهان است، لذا مطالبه ما از جامعه بین‌الملل مانع شدن از ادامه این جنایات و برقراری فوری آتش بس در غزه می‌باشد.

فرمانده ارتش پاکستان نیز روزهای اخیر طی دیدار با سفیر فلسطین، تهاجم رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را جنایت آشکار علیه بشریت دانست و با اشاره تلویحی به حمایت‌های کورکورانه غرب از حملات صهیونیست‌ها، هشدار داد که تلفیق جنگ غزه با تروریسم اقدامی احمقانه است، لذا جهان باید مانع از تشویق رژیم صهیونیستی به ارتکاب بیشتر این جنایات شود.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از هفتم اکتبر جاری (۱۵ مهرماه) در عملیات غافلگیرانه‌ای با عنوان «طوفان‌الاقصی» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

رژیم صهیونیستی که توان رویارویی با مقاومت فلسطینی را ندارد به جای درگیری با مقاومت اقدام به بمباران شدید مناطق مسکونی، درمانی، آموزشی و مساجد غزه نموده است که در اثر آن تاکنون بیش از هفت هزار فلسطینی شهید و هزاران نفر دیگر هم زخمی شده اند.

همچنین در جریان این عملیات، بنابر اعلام رسانه های رژیم صهیونیستی بیش از یکهزار و ۴۰۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از ۵ هزاز و ۴۰۰ نفر از صهیونیست ها نیز تاکنون زخمی شده اند. آمار رسمی اسیران صهیونیست نیز ۲۱۲ نفر اعلام شده است.

در همین حال شمار کشته های نظامیان صهیونیست هم از سوی این رژیم، ۳۰۸ نفر اعلام شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha