آمار غریق در سواحل شمال کشور ۱۴۰ درصد کاهش داشت

رشت - ایرنا- معاون وزیر و مسئول سازمان امور اجتماعی کشور از کاهش ۱۴۰ درصدی آمار غریق در ۲ استان شمالی نسبت به سال قبل خبر داد و افزود: در نیمه نخست امسال با هم افزایی گروه‌های مردمی، نجات غریق، همیاران فراجا و بسیج بستر مناسب و سالمی در سواحل ایجاد شد.

به گزارش ایرنا، محمد عباسی عصر چهارشنبه در آئین اختتامیه طرح‌های سالم سازی استان‌های گیلان و مازندران در چاف لنگرود گفت: فرجام موفقیت آمیز و خدمت بسیار بزرگی در شمال کشور با همت مسئولان و متولیان نظام بعد از تاکید رئیس جمهور نسبت به آزادسازی ساحل دریا رقم خورد و استان های شمالی با پذیرایی و خدمت به بیش از ۱۴۰ میلیون نفر گردشگر رضایت اجمالی آنها را فراهم کردند.

وی با تقدیر از ستاد ساماندهی سواحل در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان اظهار داشت: نکته مهم در این بخش فراهم کردن زمینه‌ها و بسترها رفاهی، خدماتی و فرهنگی در سواحل بود که بعد از تاکید رئیس جمهور کاهش مرگ و میر را نسبت به سال گذشته بدنبال داشت.

معاون وزیر و مسئول سازمان امور اجتماعی کشور تصریح کرد: رئیس جمهور سال گذشته در هیات دولت بر این موضوع تاکید کردند و با تخصیص اعتبارات لازم، فراهم کردن امکانات و پرداخت معوقات بستر خدمت را افزون کرد.

عباسی در ادامه افزود: باید سامانه ایده‌ها و خلاقیت‌ها برای همه گردشگران و اهالی منطقه راه اندازی شود تا زمینه برای بهبود وضع سواحل بیش از پیش فراهم شود. سازمان امور اجتماعی کشور از تمام کسانی که دارای تجارب و ایده‌ هستند می خواهد با ستاد ساماندهی سواحل همکاری لازم را داشته باشند و ایده های خود را به آدرس سازمان تامین اجتماعی کشور ارسال آینده کنند تا سال آینده با این تجارب موفقیت آمیز نهایت بهره‌مندی مردم را از سواحل فراهم کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha