۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۳۶
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85270619
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: مردم خوزستان تا آخرین قطره‌ خون از ملت فلسطین دفاع می‌کنند

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: مردم خوزستان و اهواز تا آخرین قطره خون خود از ملت مظلوم فلسطین به عنوان سرزمینی از اسلام دفاع می‌کنند.

علی اکبر حسینی محراب روز چهارشنبه در حاشیه راهپیمایی مردم اهواز در حمایت از مردم غزه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: امروز مردم اهواز بار دیگر با مردم غزه همدردی کرده و جنایات رژیم کودک‌کش اسراییل را محکوم می‌کنند.

خون شیعه و سنی در دفاع از قرآن و اهل بیت (ع) در کنار هم ریخته می‌شود

وی افزود: تمام جریان‌های صهیونیستی و رسانه‌ها باید بدانند که خون شیعه و سنی در دفاع از قرآن و اهل بیت (ع) در کنار هم ریخته می‌شود.

حسینی محراب با اشاره به اتحاد کشورهای مقاومت در مقابله با استکبار جهانی بیان کرد: امروز مردم اهواز از هر نوع رنگ و نژادی، پشتیبان ملت مظلوم فلسطین هستند و امیدوارم با پیروزی نهایی جبهه مقاومت، در بیت‌المقدس به امامت مقام معظم رهبری نماز بخوانیم.

به گزارش ایرنا، اشغالگران صهیونیست سه‌شنبه هفته گذشته بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کرده و در چند روز اخیر به شدت حملات خود ادامه داده که در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از پنج هزار فلسطینی تاکنون به شهادت رسیدند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه روز چهارشنبه هفته گذشته را عزای عمومی اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha