جاور:در بازی‌ها فقط از چین جا ماندیم/ قطعا سهمیه المپیک را می‌گیریم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش قایقرانی گفت: در انتخابی المپیک همه کشورها با بهترین شرایط می‌آیند. ما تنها از چین جاماندیم. وقتی این کشور در مسابقات جهانی نیست قطعا سهمیه را می‌گیریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم.

مهسا جاور در گفت‌وگو با ایرنا درباره عملکرد تیم ملی قایقرانی، اظهار داشت: ما بهترین عملکرد را داشتیم. در دونفره و چهارنفره سنگین وزن پارو زدیم و مدام از چهار ماه قبل از بازی‌ها در حال تست‌گیری بودیم. من و زینب نوروزی تلاش کردیم در این تمرینات بهترین رکورد ایران بزنیم و بارها آن را تکرار کنیم. در دونفره سنگین وزن نتوانستیم نتیجه دلخواه را بگیریم زیرا چین قهرمان جهان و المپیک بود و گرفتن آن ممکن نبود. رشته ما رکوردی است و نمی‌توانیم کار بزرگی انجام دهیم. ما با چنین شرایط جوی بهترین رکورد خود را زدیم.

وی افزود: امیدوارم برای کسب سهمیه المپیک به جایگاه بهتری برسیم. در دونفره سنگین وزن رقابت کردیم، اما در سبک وزن چین توانست با کسب مدال طلا سهمیه المپیک را بگیرد. بنابراین در مسابقات انتخابی المپیک چون چین به عنوان یکی از قدرت‌های روئینگ کسب سهمیه کرده است، حضور ندارد و کار ما برای کسب سهمیه راحت‌تر می‌شود.

ملی‌پوش روئینگ یادآور شد: در انتخابی المپیک همه کشورها با بهترین شرایط می‌آیند. ما تنها از چین جاماندیم. وقتی این کشور در مسابقات جهانی نیست قطعا سهمیه را می‌گیریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم.

وی عنوان کرد: واقعا روزهای سختی را گذراندیم و اردوی خوبی ر روسیه داشتیم و در بخش دونفره تست‌های زیادی دادیم. حواشی زیادی هم داشتیم. تمرکز خود را بیشتر کردیم و بعد از کسب مدال دونفره سنگین وزن توانستیم بهترین مدال را در سنگین وزن چهارنفره داشته باشیم.

جاور ادامه داد: هرچند مدال برگردن من و زینب نوروزی دیده می‌شود اما پشت این مدال‌ها خیلی دیده نمی شوند. اینگونه نیست که تنها ما مدال را گرفته باشیم بلکه سرمربی، مربی، رئیس فدراسیون و خیلی‌های دیگر کمک کردند تا مدال بگیریم. این مدال به همه ما تعلق دارد.

وی اظهار داشت: میزبانی چین واقعا خوب بود، اما وقتی برای مسابقه می‌رویم تمام این مسائل در حاشیه قرار می‌گیرد. برای ما مهم‌ترین چیز پیست و شرایط مسابقه است که واقعا فوق‌العاده و همه چیز خوب بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha