۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85270389
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار زنجان: با آمارها جهت‌گیری می‌کنیم

۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳
کد خبر: 85270389
استاندار زنجان: با آمارها جهت‌گیری می‌کنیم

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان به گزارش های مرکز آمار ایران و رتبه های برتر این استان در شاخص های مربوط به اشتغال و مشارکت اقتصادی اشاره کرد و گفت: ارائه آمارها در اختیار استان نیست و ما از این اطلاعات نه برای فخرفروشی بلکه برای جهت‌گیری و حرکت استفاده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز چهارشنبه در کارگروه اشتغال استان که با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور برگزار شد، با بیان اینکه انتهای اقدامات و فعالیت ها در شاخص های اقتصادی مثل نرخ اشتغال و مشارکت اقتصادی خود را نشان می دهد، افزود: افزایش مشارکت اقتصادی به معنای بالا رفتن امید در جامعه و انگیزه تلاش بیشتر نیز هست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به قرض الحسنه بودن تسهیلات صندوق کارآفرینی امید اشاره کرد و ادامه داد: این نوع تسهیلات برکت دارد و اگر بانک ها به سمت این تسهیلات بروند، مایه خیر و برکت می شوند.
استاندار زنجان با بیان اینکه به موضوع رونق گرفتن کسب و کارهای کوچک و متوسط از محل تحقق عدالت هم باید نگاه کنیم، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی منادی عدالت است و از محل توسعه کسب و کارهای خرد و کوچک امکان شکوفا شدن استعداد افراد بیشتری فراهم می شود.
افشارچی ادامه داد: انرژی گذاشتن برای حمایت از کسب و کارهای کوچک موجب مستحکم کردن پایه های عدالت نیز می شود.
استاندار زنجان با بیان اینکه در حوزه برنامه های مربوط به اشتغال ذهن مدیریتی استان هماهنگ و منظم است،‌ گفت: جهت شکل گیری و توسعه کسب و کارهای کوچک هیچ بهانه ای در استان نداریم و زمینه و ساختارها برای حمایت فراهم است.
به گزارش ایرنا،‌ بر اساس گزارش نتایج آمارگیری نیروی کار برای تابستان سال ۱۴۰۲ توسط مرکز آمار ایران، ‌زنجان بیشترین مشارکت نیروی کار، بیشترین نسبت اشتغال در فعالیت‌های اقتصادی و کمترین نرخ بیکاری را در بین استان‌های کشور کسب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha