هر اتحادیه صنفی باید یک ستاد مشارکتی برای انتخابات مجلس تشکیل دهد

مشهد-ایرنا- رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: هر اتحادیه صنفی باید یک ستاد مشارکتی حداکثری از بازاریان برای حضور در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی تشکیل دهد تا در این زمینه از سوی بازاریان کوتاهی رخ ندهد.

به گزارش ایرنا، غلامرضا حسن پور روز چهارشنبه در گردهمایی یک روزه روسای اتاق اصناف، روسای سازمانهای بسیج اصناف و هیات‌های اندیشه‌ ورز استان های سراسر کشور در مرکز همایش ها و نمایشگاه های آستان قدس رضوی در مشهد افزود:حضور حداکثری مردم به ویژه بازاریان در انتخابات مجلس شورای اسلامی باعث پیشرفت می شود و توقع داریم که اتحادیه ها ستاد مشارکتی تشکیل دهند تا زبان دشمن بر روی ما دراز نشود.

وی اضافه کرد: تعجب می کنم از برخی افراد که در تشکلهای بخش خصوصی هستند و بعد از ۲ هفته از رویداد کشتن مردم غزه و جنایت صهیونیستها می گویند که "ما کار سیاسی نمی کنیم" در حالی که همین ها در حوادث سال گذشته توئیت می زدند و موضع می گرفتند.

رییس سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به وجود پنج شهید از حوزه اصناف در اغتشاشات پارسال کشور گفت: آنها دستشان را به خون جوانان ما آغشته کردند.

حسن پور افزود: جای امام راحل خالی است که از مظلومیت فلسطین دفاع و روز قدس را نام‌گذاری کرد هم اکنون نیز توقع از شما بازاریان این است که سنگرهای اقتصادی را فتح کنید ما از شما کار نظامی نمی خواهیم بلکه از شما رفع این ضعف بزرگ را می خواهیم که سنگرهای اقتصادی را فتح کنید.

آموزش حضوری صاحبان کسب و کار از سر گرفته شد

رئیس اتاق اصناف ایران نیز در این همایش گفت: آموزش بازاریان که با پیگیری های سازمان بسیج اصناف کشور ممکن شده بود؛ به واسطه شرایط خاص همه‌گیری بیماری کرونا مدتی به صورت مجازی برگزار شد.

مجتبی صفایی اظهار کرد: به عقیده کارشناسان، اگرچه آموزش مجازی برخی از مفاهیم و مهارت ها با ابزارهای نوین، سرعت آموزش را افزایش داد اما در خصوص آموزش صاحبان کسب و کار و لزوم پرسش و پاسخ و رفع برخی شبهات، برگزاری حضوری نشست های آموزشی صاحبان کسب و کارها موثر تر خواهد بود.

وی بیان کرد: طبق توافق و تفاهم اتاق اصناف ایران و بسیج اصناف کشور که امروز تفاهم نامه آن (تفاهم نامه فقه) به امضا رسید؛ آموزش حضوری صاحبان کسب و کار از سر گرفته خواهد شد و این نشان وحدت سازمان بسیج اصناف کشور و اتاق اصناف ایران است.

هر اتحادیه صنفی باید یک ستاد مشارکتی برای انتخابات مجلس تشکیل دهد

به گزارش ایرنا، در این گردهمایی تفاهمنامه "فقه بازار" بین رییس سازمان بسیج اصناف کشور و رییس اتاق اصناف ایران به امضا رسید، همچنین با اهدای لوحی از خانواده شهدا تجلیل شد و اتاق اصناف هزینه تحصیل مقطع ابتدایی تا دانشگاه یکی از فرزندان شهید اصناف را به طور کامل تقبل کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha