۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۳۷
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85269561
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تأکید رئیس ستاد مشترک رژیم صهیونیستی بر آمادگی برای حمله زمینی در غزه

تهران-ایرنا- با وجود اذعان بسیاری از فرماندهان و ژنرال‌های ارتش رژیم صهیونیستی به شکست در برابر حماس، رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم اعلام کرد، نظامیان «اسرائیلی» برای عملیات زمینی در غزه آماده هستند!

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که «ما در اوج جنگی قرار داریم که حماس موجب شروع آن شده است و از بابت این اقدام، اظهار تأسف خواهد کرد».

به گزارش الجزیره، هالوی با بیان اینکه «جنگ طولانی خواهد بود و زیان هایی برجای خواهد گذاشت، ادعا کرد: «اما اهداف آن تحقق خواهد یافت».

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی تصریح کرد: «برای تعامل با احتمال توسعه ابعاد نبرد نزدیک و دور آماده ایم».

هالیوی این ادعاها را در حالی مطرح می‌کند که امروز سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با سی ان ان به شکست در برابر حماس اذعان کرد و گفت: «واضح و روشن است که متحمل شکستی اطلاعاتی شدیم و بعدا زمان برای تحقیق تا رسیدن به حقیقت وجود خواهد داشت».

عملیات «طوفان الاقصی» در حالی وارد هجدهمین روز خود شده که بمب افکن های رژیم صهیونیستی بدون وقفه بمباران مناطق مسکونی و درمانی غزه را ادامه می دهند، اما تا این ساعت نظامیان صهیونیست نتوانسته اند وارد غزه شوند، چرا که به خوبی می دانند که ورود به غزه یعنی ورود به کمینگاه و باتلاقی که خروج از آن به راحتی‌ ممکن نخواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha