۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۱۷
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85269506
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انهدام باند سارقان محموله های آهن در باقرشهر/ جمع آوری معتادان در ری

شهر ری - ایرنا - سرهنگ "محمدقاسم طرهانی" فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری و انهدام باند سرقت از محموله های آهن با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان خبر داد .

به گزارش ایرنا ، سرهنگ "محمدقاسم طرهانی" اعلام کرد: در پی ارجاع یک پرونده به پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر سرقت از ۲ تن آهن آلات از یک انبار آهن موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی صحنه جرم توسط تیم مبارزه با سرقت از اماکن پلیس آگاهی مشخص سارقان با شیوه و شگرد خاصی اقدام به خارج کردن میلگرد ها از بین بار ها کرده و سپس آن ها را بسته بندی کرده و در بازار به فروش می رساندند.

انهدام باند سارقان محموله های آهن در باقرشهر/ جمع آوری معتادان در ری

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه با اقدامات خاص پلیسی و استفاده از تجهیزات نوین، هویت سه سارق که در پوشش کارگر استخدام انبار شده بودند شناسایی شدند، اظهار داشت: پس از انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد در این میان یکی از سارقان راننده خودرو های بوده که نامبرده نیز طی یک عملیات دیگر دستگیر و ۲ تن آهن آلات سرقت شده نیز از مخفیگاهشان کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان به بزه ارتکابی معترف و پس از تکمیل پرونده به دادسرای شهرری اعزام شدند.

جمع آوری ۴۵۰ معتاد متجاهر در شهرستان ری

انهدام باند سارقان محموله های آهن در باقرشهر/ جمع آوری معتادان در ری

سرهنگ "محمدقاسم طرهانی" فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به جمع آوری ۴۵۰ معتاد متجاهر در محدوده این شهرستان، گفت: از آنجائی که یکی از دغدغه ها و مطالبه مردمی در حوزه امنیت اجتماعی جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و تفرجگاه ها از وجود این دسته از افراد در سطح شهرستان ری می باشد، کارکنان انتظامی شهرستان اقدام به اجرای طرح پاکسازی و دستگیری معتادان متجاهر در ۷ روز ساعته گذشته کردند.

وی با اشاره به استمرار این طرح ها تصریح کرد: قطعا جمع‌آوری این قشر کاهش سرقت را در پی خواهد داشت چراکه بررسی ها نشان می دهد افراد معتاد در بسیاری از جرائم و آسیب ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش دارند،پس باید به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق استعمال مواد یا خرده فروشان در محله ای که در آن زندگی می کنیم یک تهدید جدی فراروی امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما و به ویژه فرزندان جوانمان است که نباید نسبت به آن بی تفاوت باشیم.

سرهنگ طرهانی در ادامه تصریح کرد : در این راستا در ۷ روز گذشته تعداد ۴۵۰ معتاد متجاهر در سطح شهرستان دستگیر و به مراکز بازپروری منتقل گردیدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برای جمع آوری معتادان متجاهر که باعث بروز ناهنجاری در بخش های مختلف جامعه می شوند، همه دستگاه های مرتبط باید عملکرد موثرتری در این حوزه داشته باشند، بیان داشت: جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر باعث کاهش سرقت به خصوص سرقت های خرد می‌شود چراکه هم خانواده این افراد و هم عموم مردم از تبعات ولگردی، تکدی گری و دیگر آسیب های این قشر ابراز نارضایتی دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به نقش مردم در افزایش امنیت محله محور یادآور شد: پیشگیری مهم ترین اصل در عرصه مبارزه با پدیده ویرانگر اعتیاد است از این رو پلیس به مبحث آموزش شهروندان نیز توجه ویژه داشته و همواره در کنار انجام وظایف ذاتی خود در امر آموزش اقشار مختلف جامعه نیز اهتمام ویژه ای خواهد داشت.

کشف ۴۱ کیلوگرم موادمخدر

انهدام باند سارقان محموله های آهن در باقرشهر/ جمع آوری معتادان در ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سه فروشنده مواد مخدر و کشف ۴۱ کیلو انواع موادمخدر، خبرداد .

سرهنگ طرهانی بیان داشت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ری در پی اجرای طرح مبارزه با موادمخدر و برخورد با خرده فروشان،موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به رصد اطلاعاتی ماموران و قرار داشتن فروشندگان موادمخدر در شعاع دید پلیس افزود: در این راستا در یکم آبان ماه امسال چند تیم از ماموران این پلیس مخفیگاه فروشندگان را شناسایی و پس از انجام هماهنگی های لازم به ۳ موقعیت اعزام که طی یک ورود ضربتی و هماهنگ وارد مخفیگاه شده و سرانجام بیش از ۴۱ کیلوگرم انواع موادمخدر از نوع تریاک شیشه و انواع موادروانگردان کشف و ۳ متهم نیز دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند اظهار داشت: با توجه به اقدامات شوم سوداگران مرگ، نیاز است خانواده ها سطح آگاهی و دانش خود را نسبت به آسیب های مواد مخدر بالا برده و به منظور حفظ فرزندان خود از معضل اعتیاد، همواره در افزایش اطلاعات خود در زمینه مواد مخدر تلاش کنند.

وی تاکید کرد: عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگذار نخواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha