عامل اسید پاشی و خشونت طلبان فضای مجازی در دام پلیس غرب استان تهران

تهران - ایرنا - متهم به اسید پاشی به یک خانم در شهرستان بهارستان و عامل خشونت در فضای مجازی در غرب استان تهران در دام پلیس گرفتار شدند.

به گزارش ایرنا ،فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان روز سه شنبه گفت: با تلاش ماموران پلیس، فردی که در سبزدشت اقدام به اسیدپاشی به یک خانمی کرده بود، در کمتر از چند ساعت دستگیر شد. سرهنگ "عسکری نیا " اظهار داشت: به دنبال گزارش مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره اسید پاشی در محله سبزدشت، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

عامل اسید پاشی و خشونت طلبان فضای مجازی در دام پلیس غرب استان تهران

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد یک نفر خانم توسط فردی از نواحی مختلف اعضای بدن مورد اسید پاشی قرار گرفته و فرد اسید پاش نیز متواری شده است.

سرهنگ عسکری نیا تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع ماموران تلاش گسترده ای برای دستگیری فرد اسیدپاش آغاز کرده و توانستند با انجام کارهای اطلاعاتی مخفیگاه وی را در احمد آباد مستوفی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی ها، انگیزه خود را از اسیدپاشی اختلافات شخصی عنوان کرد بیان داشت: متهم با تشکیل پروندهجهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

عامل خشونت در فضای مجازی دستگیر شد

فرمانده انتظامی غرب استان از دستگیری اوباش سابقه داری که به تشویش اذهان عمومی، قدرت نمایی، توهین به ماموران انتظامی، حمایت از اغتشاشات اخیر، خرید و فروش اسلحه و عتیقه جات در فضای مجازی می پرداخت، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سردار"کیومرث عزیزی" با اعلام این خبر گفت: با رصد اطلاعاتی کارشناسان مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت یکی از اوباش های سابقه دار شهریار در فضای مجازی بدست آمد و بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

عامل اسید پاشی و خشونت طلبان فضای مجازی در دام پلیس غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی، اوباش سابقه دار که قبلا در شهرک"امیریه" شهریار سابقه اوباشگری و ارعاب شهروندان را داشت مورد شناسائی قرار گرفت و صفحه ای منتسب به وی در فضای مجازی نیز شناسائی شد که در آن بعد از به هلاکت رسیدن یکی از قاچاقچیان سلاح و اوباش بنام شهریار، این فرد اقدام به انتشار پست و استوری با هدف حمایت از وی، تشویش اذهان عمومی و توهین به ماموران انتظامی و خشونت در فضای مجازی کرده بود.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با توجه به سوابق متعدد متهم در امر اوباشگری در شهرک امیریه شهریار، قدرت نمایی و اخلال در نظم عمومی و این اقدام اخیر متهم در فضای مجازی، برابر هماهنگی قضایی صورت گرفته، پس از چند روز تعقیب و مراقبت و شناسایی مخفیگاه متهم، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه اوباش در مخفیگاهش در شهریار دستگیر شد.

سردار عزیزی بیان داشت: اوباش دستگیر شده به همراه آلات و ادوات کشف شده از قبیل سه تیغه چاقو، جهت سیر مراحل قضائی وقانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار معرفی شد که متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی به مدت ۱۰ روز در اختیار پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران قرار گرفت.

کشف بیش از ۱۷کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک

عامل اسید پاشی و خشونت طلبان فضای مجازی در دام پلیس غرب استان تهران


سرهنگ "محمدرضا علیزاده " در خصوص این خبر اظهار داشت: در پی اخبار رسیده از منابع خبری و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر مبنی بر فروش عمده موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان اسلامشهر، رسیدگی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: پس از حصول اطمینان و کسب دستور قضائی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان اسلامشهر در قالب دو تیم عملیاتی به محل مورد نظر اعزام که در بازرسی ها، مقدار ۱۷ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: در این رابطه ۲ نفر سوداگر مرگ دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

وی در پایان با تاکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر از عموم شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هر گونه فعالیتی در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بلوار تعاون شهریار

 فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از توقیف ۶ دستگاه خودرو و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بلوار تعاون شهریار توسط ماموران انتظامی خبر داد.

سرهنگ "پیمان فتاحی" با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت های اجرایی و عملیاتی پلیس اجرای طرح های امنیت اجتماعی و امنیت محله محور و پاسخ به مطالبات بحق شهروندان می باشد.

وی در ادامه گفت: در همین راستا پلیس شهرستان شهریار در پاسخ به مطالبات شهروندان مبنی بر برخورد با مزاحمان نوامیس و برخورد با عرضه کنندگان قلیان و رفع سد معبر، با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت ها اقدام به اجرای طرح پاکسازی بلوار تعاون شهریار کرد.

سرهنگ فتاحی افزود: اقدامات صورت گرفته پلیسی در این راستا منجر به توقیف ۶ دستگاه خودرو و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت و جمع آوری عرضه کنندگان قلیان و رفع سد معبر فروشندگان کنار خیابانی شده و از اجرای دور دور خودرو و موتورسیکلت در بلوار تعاون جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار خاطرنشان کرد: در دو شب گذشته با حضور ماموران کلانتری ۱۱ میدان جهاد و یگان امداد شهریار در محل از هرگونه اقدام به عرضه و استفاده از قلیان جلوگیری و از تردد خودروها و موتورسواران متخلف و مزاحم جلوگیری و تعدادی از موتورسیکلت های متخلف هم توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha