صندوق کارآفرینی امید یزد ۲۰۰ میلیارد ریال تفاهم نامه حمایت از تولید امضا کرد

یزد- ایرنا - مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این صندوق و چهار دستگاه اجرایی استان با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در راستای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال خبر داد.

"سید عباس امامی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تفاهم نامه ها در چارچوب کمک های فنی و اعتباری برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در بخش اشتغال بین این صندوق و استانداری یزد، اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، اداره کل فرهنگ و ارشاد و اداره کل ورزش و جوانان استان منعقد شده است.

وی اظهار کرد: هدف اصلی این تفاهم نامه ها توانمند سازی، توسعه مزیت های رقابتی و تولیدی محصولات و خدمات،حمایت از تولید و ایجاد اشتغال و در راستای انجام مأموریت ها و وظایف سازمانی صندوق کارآفرینی امید می باشد.

اعطای ۳۴۴ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان
امامی ادامه داد:از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۳۴۴ فقره تسهیلات قرض الحسنه و ارزان قیمت با اعتباری معادل ۶۵۰ میلیارد ریال به متقاضیان واجدالشرایط در سطح استان پرداخت شده است.

وی افزود: ۲۸۳ فقره از این تسهیلات به مبلغ ۶۲۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات اشتغال پرداخت شده و زمینه ایجاد و تثبیت ۴۳۰ فرصت شغلی فراهم شده و مابقی در قالب تسهیلات ضروری کارسازی شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی استان گفت: از تسهیلات پرداختی ۱۰۴ طرح به مبلغ ۲۱۰ میلیارد ریال در بخش خدمات، ۱۵۷ طرح به مبلغ ۳۲۰ میلیارد ریال در بخش صنعت و ۲۲ طرح به مبلغ ۹۰ میلیارد ریال در بخش کشاورزی مورد حمایت مالی قرار گرفته است.

هم اکنون در ۱۰ شهرستان استان یزد صندوق کارآفرینی امید با ۲۶ نیرو در حال ارائه خدمات هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha