غلامی نقره‌ای شد، برچلو برنز ضرب کرد

هانگژو- ایرنا- نمایندگان جودو ایران در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی به ۲ نشان نقره و برنز رسیدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، در دومین روز از رقابت‌های پاراجودو بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، نماینده کشورمان در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم کلاس J۱ در دیدار فینال مغلوب حریفی از چین شد و به مدال نقره رسید.

موسی غلامی در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم کلاس J۱ پس از استراحت در دور اول، توانست در مرحله یک چهارم نهایی حریف اندونزیایی خود را شکست دهد و به نیمه نهایی برسد.

او در ادامه حریف ازبک خود را با ضربه فنی از پیش رو برداشته و به فینال رسیده بود.

همچنین در این روز مهدی برچلو نماینده وزن منهای ۷۳ کیلوگرم کلاس J۱ کشورمان امروز با پیروزی برابر حریف ازبکستانی خود توانست به مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی هانگژو دست باید. او امروز در ابتدا مقابل حریف اندونزیایی شکست خورد و وارد جدول شانس مجدد شد. برچلو در ادامه توانست با شکست حریفان نپالی و تاجیکستانی خودش را به رده بندی برساند.

ذکریا: شرایط میزبانی طلا را از ما گرفت

محسن ذکریا پس از کسب دو نشان نقره و برنز پاراجودو در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو توسط ملی‌پوشان کشورمان اظهار کرد: از طرفی شاکر هستیم که بچه‌ها دو مدال گرفتند اما متاسفانه با بدشانسی روبرو شدیم. در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم مهدی برچلو می توانست فینالیست باشد اما در مبارزه با حریف اندونزیایی خطایی کرد که باعث اخراجش از تشک شد و نتوانست صعود کند. البته خدا را شکر که او توانست مدال برنز را به دست بیاورد.

وی ادامه داد: موسی غلامی هم با وجود مصدومیت شدیدی که پیش از بازی‌ها برای او پیش آمد، توانست خودش را به فینال برساند و نقره بگیرد. با این حال از حریف چینی در فینال جلو بود اما با یک غفلت بازی را واگذار کرد.

مربی تیم ملی پاراجودو عنوان کرد: به نظر من، دوستان و حتی تیم‌های دیگر، داوران می‌توانستد حرکت او را ضربه فنی اعلام کنند اما شرایط میزبانی باعث شد تا شرایط دیگری رقم بخورد. 

ذکریا در پایان در خصوص مبارزه‌های فردا نیز عنوان کرد: دو نماینده در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم داریم؛ وحید نوری که طلای پارالمپیک را دارد و علی نوائی هم که خیلی با انگیزه است. دعا کنید که هر دو نفر آنها بهترین مدال‌ها را به دست بیاورند تا روز خوبی برای پاراجودو رقم بخورد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha